Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Programmereren har tippa over i pur glede over alle mulighetene i Flash. Han sitter på lukka avdeling på Ullevål og ler hysterisk.

Når det kommer nye funksjoner i PhotoShop, så kan du se det på alle reklameplakatene i Oslo. Da er det nevevis med downerpiller i grafikermiljøer.

Programmereren har tippa over i pur glede over alle mulighetene i Flash. Han sitter på lukka avdeling på Ullevål og ler hysterisk.

Når det kommer nye funksjoner i PhotoShop, så kan du se det på alle reklameplakatene i Oslo. Da er det nevevis med downerpiller i grafikermiljøer.

He, he!

Gjest Shira12

Jeg vet ikke akkurat hvilken reklame som f***er opp hastigheten min, men når DOL er oppe legger den beslag på 80 % av CPU-ytelsen...

Det hadde vært veldig greit å slippe det.

Det samme problemet har jeg, når Dol er oppe stiger cpuèn i været, og maskina blir en liten glødendes bombe.

Men jeg klarer jo ikke la vær og ha siden oppe da...

Annonse

Det samme problemet har jeg, når Dol er oppe stiger cpuèn i været, og maskina blir en liten glødendes bombe.

Men jeg klarer jo ikke la vær og ha siden oppe da...

Jeg har funnet en løsning! FireFox med adblock... Må tvinge meg selv til å bruke denne til DOL.

Jeg vet ikke hva det er engang. :P Men FireFox løste det.

Det er noe paven usteder.

http://de.wikipedia.org/wiki/Bannbulle

Jeg var nødt til å slå av javascript, da reklamen kneler maskinen, og jeg får ikke jobba med reklame-DOL i et av vinduene.

Tror aldri jeg har sett så tunge flasher før, dette er ganske utrolig dumt gjort. I tillegg til at de nyttige rammene er krympet til det klaustrofobiske. I tillegg til at sidene er blitt mange ganger tregere å få opp. Nå har de strukket reklamestrikken for langt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...