Gå til innhold

Live Messanger

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Min Live Messanger oppfører seg rart.

Den viser fortsatt en melding ved siden av msn-bildet mitt som jeg har fjernet for flere uker siden.

Det ser også ut som om den behandler andre like rart, f.eks ser jeg at Gyda har en melding om gratulasjon til en doler som hadde bursdag for et par uker siden.

Er det andre som også opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den oppfører seg bra hos meg. Men nå har jeg brukt den siden tidlig beta, så jeg er vant til mye problemer :-)

":.........................................."

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Den oppfører seg bra hos meg. Men nå har jeg brukt den siden tidlig beta, så jeg er vant til mye problemer :-)

":.........................................."

jeg så at jeg akkurat nå fikk melding om en ny Live versjon. Kanskje jeg skal legge inn den og se om det har en virkning?

Gjest Mechilah
Skrevet

jeg så at jeg akkurat nå fikk melding om en ny Live versjon. Kanskje jeg skal legge inn den og se om det har en virkning?

Ikke ta den nye versjonen,den er no dritt..7,5 er best.

Skrevet

Jeg kjører versjon 8.0 - jeg regnet med at det var den nyeste, da det ikke har kommet noen masebeskjed om ny versjon.

".........................................."

Skrevet

Ikke ta den nye versjonen,den er no dritt..7,5 er best.

8.0 kjører helt problemfritt hos meg.

"............................................"

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg kjører versjon 8.0 - jeg regnet med at det var den nyeste, da det ikke har kommet noen masebeskjed om ny versjon.

Jeg tror det er 8.0 jeg også har installert. Men jeg finner ikke igjen hvor jeg ser versjonsnummeret. Vet du hvor det er?

Skrevet

Jeg tror det er 8.0 jeg også har installert. Men jeg finner ikke igjen hvor jeg ser versjonsnummeret. Vet du hvor det er?

I menyen: Help - About Messenger.

Gjest Mechilah
Skrevet

8.0 kjører helt problemfritt hos meg.

"............................................"

Okey,gjorde ikke det hos meg,ble bare tull,har hødrt om andre også som har tull-

Gjest Ulvinnen
Skrevet

I menyen: Help - About Messenger.

Jeg hadde rett, jeg har 8.0. Så da må det være en nyere versjon jeg ble bedt om å innstalere nå. (Har ikke gjort det enda)

Skrevet

Jeg hadde rett, jeg har 8.0. Så da må det være en nyere versjon jeg ble bedt om å innstalere nå. (Har ikke gjort det enda)

kan det være plussen?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

kan det være plussen?

Godt mulig, hvis det finnes en 8.0 pluss?

Skrevet

Godt mulig, hvis det finnes en 8.0 pluss?

plussen er en greie du laster ned ved siden av.. som en sånn ekstra greie. bare søk på livemessenger plus så finner du den. Jeg har og hatt litt heng og sånn med min, men det beste er å bare logge av og på igjen, det pleier å løse seg ganske raskt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

plussen er en greie du laster ned ved siden av.. som en sånn ekstra greie. bare søk på livemessenger plus så finner du den. Jeg har og hatt litt heng og sånn med min, men det beste er å bare logge av og på igjen, det pleier å løse seg ganske raskt.

Takk for info.

Skrevet

Så rart. For på min Live Messanger står det også en gammel melding bak ditt navn.

Men bak mitt eget står det ingenting hos meg ...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Så rart. For på min Live Messanger står det også en gammel melding bak ditt navn.

Men bak mitt eget står det ingenting hos meg ...

Merkelig. Jeg får som sagt gammel melding på oss begge.

Skrevet

Merkelig. Jeg får som sagt gammel melding på oss begge.

Vi får forske. Når jeg kommer hjem skal jeg prøve å legge inn en ny melding og så ser vi hva som skjer da ...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vi får forske. Når jeg kommer hjem skal jeg prøve å legge inn en ny melding og så ser vi hva som skjer da ...

Nå står det ikke noen gammel melding på deg. Jeg har lagt inn en "Testmelding" på mitt navn, så nå får jeg se om det overskrider den gamle meldingen.

Skrevet

Nå står det ikke noen gammel melding på deg. Jeg har lagt inn en "Testmelding" på mitt navn, så nå får jeg se om det overskrider den gamle meldingen.

Fortsatt den gamle meldingen ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...