Lurveline Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Fikk mail om at alle pakker er returnert til Lookfantastic. Alle pakker vil bli sendt ut igjen. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Eh? "Sendt ut igjen", hva mener du her? 0 Siter
Lurveline Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 Eh? "Sendt ut igjen", hva mener du her? Tollvesenet har sendt alle pakker i retur til Lookfantastic, som så vil sende pakkene ut igjen. Da kanskje med riktig anført verdi eller noe, er ikke riktig sikker på dette da de ikke skrev noe om det. Pakkene kommer i allefall, endog ganske forsinket. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Tollvesenet har sendt alle pakker i retur til Lookfantastic, som så vil sende pakkene ut igjen. Da kanskje med riktig anført verdi eller noe, er ikke riktig sikker på dette da de ikke skrev noe om det. Pakkene kommer i allefall, endog ganske forsinket. Da må man nok hoste opp en del penger for å få pakken sin. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Tollvesenet har sendt alle pakker i retur til Lookfantastic, som så vil sende pakkene ut igjen. Da kanskje med riktig anført verdi eller noe, er ikke riktig sikker på dette da de ikke skrev noe om det. Pakkene kommer i allefall, endog ganske forsinket. Så da kan man ikke lenger kjøpe for et større beløp og slippe unna momsen eller er det tollen? Jeg handlet hos dem en gang og de var så greie å føre opp et beløp rett under kr 200 selv om jeg kjøpte for mye mer;-) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Tollvesenet har sendt alle pakker i retur til Lookfantastic, som så vil sende pakkene ut igjen. Da kanskje med riktig anført verdi eller noe, er ikke riktig sikker på dette da de ikke skrev noe om det. Pakkene kommer i allefall, endog ganske forsinket. Akkei:) Her har vi ventet siden lenge på shampoene våre... Har t.o.m. fått noen penger i retur fra LF som ikke engang LF har snøring på hva er. 0 Siter
Lurveline Skrevet 31. august 2006 Forfatter Skrevet 31. august 2006 Da må man nok hoste opp en del penger for å få pakken sin. De som har bestilt varer for over 200,- som er tollgrensen må nok betale en god del mer for varene sine ja. Er vel 25% dem legger på tror jeg. 0 Siter
Lurveline Skrevet 31. august 2006 Forfatter Skrevet 31. august 2006 Så da kan man ikke lenger kjøpe for et større beløp og slippe unna momsen eller er det tollen? Jeg handlet hos dem en gang og de var så greie å føre opp et beløp rett under kr 200 selv om jeg kjøpte for mye mer;-) Man slipper nok ikke unna å betale toll lengre nei, det er dette tollvesenet vil til livs. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Man slipper nok ikke unna å betale toll lengre nei, det er dette tollvesenet vil til livs. Så tollerne er nå ekdtra obs når det gjelder Lookfantastic.com? Synd :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.