Gå til innhold

Svar fra tollpost ang. lookfantastic., for interesserte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mail om at alle pakker er returnert til Lookfantastic. Alle pakker vil bli sendt ut igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest den ekte noor
Skrevet

Eh? "Sendt ut igjen", hva mener du her?

Skrevet

Eh? "Sendt ut igjen", hva mener du her?

Tollvesenet har sendt alle pakker i retur til Lookfantastic, som så vil sende pakkene ut igjen. Da kanskje med riktig anført verdi eller noe, er ikke riktig sikker på dette da de ikke skrev noe om det.

Pakkene kommer i allefall, endog ganske forsinket.

Skrevet

Tollvesenet har sendt alle pakker i retur til Lookfantastic, som så vil sende pakkene ut igjen. Da kanskje med riktig anført verdi eller noe, er ikke riktig sikker på dette da de ikke skrev noe om det.

Da må man nok hoste opp en del penger for å få pakken sin.

Skrevet

Så da kan man ikke lenger kjøpe for et større beløp og slippe unna momsen eller er det tollen? Jeg handlet hos dem en gang og de var så greie å føre opp et beløp rett under kr 200 selv om jeg kjøpte for mye mer;-)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Akkei:) Her har vi ventet siden lenge på shampoene våre... Har t.o.m. fått noen penger i retur fra LF som ikke engang LF har snøring på hva er.

Skrevet

Da må man nok hoste opp en del penger for å få pakken sin.

De som har bestilt varer for over 200,- som er tollgrensen må nok betale en god del mer for varene sine ja. Er vel 25% dem legger på tror jeg.

Skrevet

Så da kan man ikke lenger kjøpe for et større beløp og slippe unna momsen eller er det tollen? Jeg handlet hos dem en gang og de var så greie å føre opp et beløp rett under kr 200 selv om jeg kjøpte for mye mer;-)

Man slipper nok ikke unna å betale toll lengre nei, det er dette tollvesenet vil til livs.

Skrevet

Man slipper nok ikke unna å betale toll lengre nei, det er dette tollvesenet vil til livs.

Så tollerne er nå ekdtra obs når det gjelder Lookfantastic.com? Synd :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...