Gå til innhold

det vakreste sted på jord

Anbefalte innlegg

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

skal gjøre alvor av reiseplanene, og ønsker tips om hvilke steder jeg bare _må_oppleve!

på forhånd takk!

:)

og en god kveld ønskes dere alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Island! :o) Kanskje ikke vakkert som i "pent", men utrolig fasinerende!

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

å, ja! _det_ stedet vil jeg oppleve!

Skrevet

Australia. Hele australia men spesilelt "great oscean road"

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Australia. Hele australia men spesilelt "great oscean road"

takk for tipset!

hvor i australia ligger det stedet du beskriver?

Skrevet

*Nikker* Jeg har vært der to ganger og drømmer om å ta med meg kjæresten min dit en gang. Han har lyst selv også så vi får se etterhvert. :o)

Skrevet

venezuela, cuba, hele sør-amerika egentlig! New york, en by full av skyskrapere er helt fantastisk!

Skrevet

takk for tipset!

hvor i australia ligger det stedet du beskriver?

Mellom Adelaid og Melbourne. I tilegg til det meget spesielle lanskapet, har det masse historie. Det står skrevet mange fortellinger på tavler som er diskre plassert slik at de ikke skal genere. Hele strekningen er lang så du trenger bil og det er mange plasser å stoppe underveis. Store avstander og det at det ikke er en turist maskin gjør at du mange steder er alene.

Å gossh nå lengter jeg tilbake!

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Mellom Adelaid og Melbourne. I tilegg til det meget spesielle lanskapet, har det masse historie. Det står skrevet mange fortellinger på tavler som er diskre plassert slik at de ikke skal genere. Hele strekningen er lang så du trenger bil og det er mange plasser å stoppe underveis. Store avstander og det at det ikke er en turist maskin gjør at du mange steder er alene.

Å gossh nå lengter jeg tilbake!

takk for info!

fikk reiselyst av å høre om vakre steder

Gjest abrahamsen
Skrevet

Ta med Færøyene med det samme.Fantastisk flott land. Island anbefales også.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Ta med Færøyene med det samme.Fantastisk flott land. Island anbefales også.

takker for tips!

nå har jeg ideer for mange reiser!

vil finne en spesiell å dele disse opplevelsene med

:)

Skrevet

For meg er den greske øya Chios mitt favorittsted på jord! På mange måter vakkert, men kanskje ikke objektivt det vakreste sted på jord.

Om du vil se bilder derfra, så er det mange på nettet, bl.a. på tp://tinyurl.com/e8r3n - en proff (?) italiensk fotograf sine bilder.

Og om du virkelig vil drømme deg bort i mange vakre motiver, så kan du kikke på http://www.trekearth.com - en side der folk fra hele verden legger ut bilder de vil dele med andre, med hovedsaklig landskapsmotiver og litt annet. Utrolig mange flinke hobbyfotografer der! :-)

Skrevet

island er en opplevelse, jeg er temmelig interessert i historie og mytologi så jeg liker island med alt de har av historie og ennå henger fortiden fast til og med i det moderne.. uansett er island verdt et besøk, men det koster masse penger:)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

For meg er den greske øya Chios mitt favorittsted på jord! På mange måter vakkert, men kanskje ikke objektivt det vakreste sted på jord.

Om du vil se bilder derfra, så er det mange på nettet, bl.a. på tp://tinyurl.com/e8r3n - en proff (?) italiensk fotograf sine bilder.

Og om du virkelig vil drømme deg bort i mange vakre motiver, så kan du kikke på http://www.trekearth.com - en side der folk fra hele verden legger ut bilder de vil dele med andre, med hovedsaklig landskapsmotiver og litt annet. Utrolig mange flinke hobbyfotografer der! :-)

tusen takk for linkene!

masse herlige bilder!

ønsker deg en god natt

Skrevet

tusen takk for linkene!

masse herlige bilder!

ønsker deg en god natt

God natt til deg også! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...