Gå til innhold

ting å oppleve før en dør

Anbefalte innlegg

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

vi alle har vel ting vi ønsker å ha opplevd før den tid kommer.

har du tanker dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest TheGirlFormerlyKnownAsPrinceFanatic
Skrevet

Min var å se Prince på konsert. Nå som det er gjort, har det igrunn ingen hensikt for meg å bli igjen på denne jord.

Jaja..

Skrevet

Mitt livs største ønske var å oppleve å være gravid, og få barn.

Mitt ønske har gått i oppfyllelse, og nå ønsker jeg å leve lengst mulig for å følge opp barna, og eventuelle barnebarn, oldebarn, tippoldebarn *ler* Kommer vel neppe til å leve så lenge at jeg får tippoldebarn. Men det er jo lov og håpe :-)

Gjest tv-tittern
Skrevet

Nei, for den situasjonen klarer ingen å sette seg inn i før du er der. Da er det lite som betyr mye ....

Så på TV2 med Tonje Steinsland forrige uke, hun snakket med en som har fått dødsdommen, han tenker nå på en helt annen måte enn han noen gang har gjort tidligere.

Skrevet

Ja dette har eg tanker om du:-)

Har laget en liste over ting eg skal gjøre før eg er 30 ( er 22 no) men utvidet til før eg dør liste..

Orker ikke ramse opp alle tingene, men blandt annet, hoppe fallskjerm, backpacke rundt om i verden, bo i en storby minst et år, kjøpe meg båt, oppleve alle verdens deler, gå på den kinesiske mur, treffe drømme mannen min å få barn med han. Og masse mer:-)

ps: Er sånn liste mennneske eg da;-)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Ja dette har eg tanker om du:-)

Har laget en liste over ting eg skal gjøre før eg er 30 ( er 22 no) men utvidet til før eg dør liste..

Orker ikke ramse opp alle tingene, men blandt annet, hoppe fallskjerm, backpacke rundt om i verden, bo i en storby minst et år, kjøpe meg båt, oppleve alle verdens deler, gå på den kinesiske mur, treffe drømme mannen min å få barn med han. Og masse mer:-)

ps: Er sånn liste mennneske eg da;-)

Å, så mye spennende å se frem til!

Takk for at du gir inspirasjon, jeg tror jeg vil skrive en slik liste, jeg også!

Ha en flott dag!

Skrevet

Har i hvertfall mange steder jeg vil reise til. *drømmer*

Har allerede vært på flere, men det er heldigvis mange å ta av fortsatt:-)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Har i hvertfall mange steder jeg vil reise til. *drømmer*

Har allerede vært på flere, men det er heldigvis mange å ta av fortsatt:-)

Fint å få inspirasjon til å gjøre hyggelige ting i livet.

Takk, og ha en fortsatt fin dag!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...