Gå til innhold

Jeg vil ikke plage webmaster...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg synes ikke det har fungert spesielt godt, men har da antatt at de er på en annen data. Hva som gjøres rent teknisk vet jeg ikke, jeg kun gir beskjed.

Men du som vet så mye: Er det noe man kan gjøre når en bruker/chatter gjentatte ganger snakker om å misbruke småbarn? Er det noe man kan anmelde noen for og vil i så fall politiet kunne finne de?

[email protected]

[email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan prøve med meg.

MMMOOOOAAAAHHHAAhaaahaaaahaaa.

IP-adresser?

En uendelighet av muligheter.

Men jeg er ikke slem.

En kompis kunne rane hver jævla minibankautomat hver dag som helst. Men han har ikke lyst.

Skrevet

Takk :)

Men jeg trenger sikkert mer informasjon enn det sparsomme jeg har tilgang på, så skal gi disse adressene videre til de ansvarlige :)

Bra! Bare gjør noe, pliis! Er så alt for mang som ser en annen vei. Glad når noen tar tak!

Skrevet

Bra! Bare gjør noe, pliis! Er så alt for mang som ser en annen vei. Glad når noen tar tak!

Ja, klart jeg gjør noe :) Må bare finne ut hva som er mulig å få til først.

Vi får håpe det kun er snakk om fantasier. Men det er lett at slike fantasier blir virkelighet... :/

Skrevet

Om de da stengte gubben min - som de gjorde - så ville jo ikke jeg heller fått tilgang - om de stengte for vår IP....og det ville jo vært fælt da - for meg i alle fall! hehe

Skrevet

Det er helt umulig, teknologisk sett. Frem til vi får digitale signaturer, evt. kombinert med at hver borger får en 128bits (ipv6) IP adresse på lik linje med personnummer, så vil det ikke kunne la seg gjøre.

Man kan utestenge e-post adresser. Men vi vet alle at hvem som helst kan lage seg så mange hotmail o.l. adresser man bare gidder. Man kan utestenge en IP-adresse, men de fleste ISP-er fornyer IP-adressen din hver gang man restarter ruteren/modemet. I tillegg er mange nølende med å gjøre det, fordi man da også vil stenge ute evt. andre brukere på samme nettverk.

Så nei - det er ganske enkelt ikke mulig. Man kan selvfølgelig oppsøke dem i RL og dræpe dem med øks, men det er de fleste webmastere for feige til.

"......................................."

*LOL*

ylvali1365381015
Skrevet

takk!

:)

oh...

her gjelder det å holde seg inne med de rette folka....

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

oh...

her gjelder det å holde seg inne med de rette folka....

du har nok gått glipp av noe her, når du antar slikt.

god natt

:)

Gjest lisa i pisa
Skrevet

Det er helt umulig, teknologisk sett. Frem til vi får digitale signaturer, evt. kombinert med at hver borger får en 128bits (ipv6) IP adresse på lik linje med personnummer, så vil det ikke kunne la seg gjøre.

Man kan utestenge e-post adresser. Men vi vet alle at hvem som helst kan lage seg så mange hotmail o.l. adresser man bare gidder. Man kan utestenge en IP-adresse, men de fleste ISP-er fornyer IP-adressen din hver gang man restarter ruteren/modemet. I tillegg er mange nølende med å gjøre det, fordi man da også vil stenge ute evt. andre brukere på samme nettverk.

Så nei - det er ganske enkelt ikke mulig. Man kan selvfølgelig oppsøke dem i RL og dræpe dem med øks, men det er de fleste webmastere for feige til.

"......................................."

* Man kan selvfølgelig oppsøke dem i RL og dræpe dem med øks, men det er de fleste webmastere for feige til*

Dette har du skrevet om før (trusler mot deg altså)

Men du er jo så tøff, at du skremmer alle.

Gjest Persille
Skrevet

Takk :)

Men jeg trenger sikkert mer informasjon enn det sparsomme jeg har tilgang på, så skal gi disse adressene videre til de ansvarlige :)

Nei, du trenger ikke mer info.

Du gir dem det du har - og de vet garantert mer enn du tror likevel. De har også tilgang til å finne ut mye mer.

Så det skal bare et bittelite tips til :)

Skrevet

Nei, du trenger ikke mer info.

Du gir dem det du har - og de vet garantert mer enn du tror likevel. De har også tilgang til å finne ut mye mer.

Så det skal bare et bittelite tips til :)

Så bra, da skal jeg gjøre det :)

Gjest Persille
Skrevet

Så bra, da skal jeg gjøre det :)

Ja, i enkelte saker synes jeg man virkelig burde trå til - dette er en av dem!

Sånne ting er helt fullstendig utilgivelig...

Gjest Persille
Skrevet

De kan prøve med meg.

MMMOOOOAAAAHHHAAhaaahaaaahaaa.

IP-adresser?

En uendelighet av muligheter.

Men jeg er ikke slem.

En kompis kunne rane hver jævla minibankautomat hver dag som helst. Men han har ikke lyst.

Nå ja, har ikke lyst.

Han har nok lyst, men han gjør det ikke pga konsekvensene.

Skrevet

Nå ja, har ikke lyst.

Rettere sagt.

Han kunne kjafsa til seg et par mill, men måtte rømme landet innen et par døgn.

Eller gjemme pengene og ta fengselstraffen.

Skrevet

Nå ja, har ikke lyst.

Når det gjelder meg, så gidder jeg rett og slett ikke.

Gjest Lider heldigvis ikke av denslags
Skrevet

Rettere sagt.

Han kunne kjafsa til seg et par mill, men måtte rømme landet innen et par døgn.

Eller gjemme pengene og ta fengselstraffen.

Er det bare jeg som har lagt merke til at hele jævla tråden ser ut som en tvangstanke?

(om du lar være å pakke ut innleggene i tråden, altså...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...