Gå til innhold

Enda en rettferdig Israelsk handling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man skal ikke ha lest mange innlegg fra deg for å se hvordan du oppfatter jøder. Derfor nektet jeg selvfølgelig ikke på at var svaret ditt var ironisk ment. Når du likevel påstår at jeg ikke forstod din ironi, må det komme at din egen måte å oppfatte på og at du ikke leser eller ikke forstår de alle de svarene du får.

Min kritikk under denne tråden gikk selvfølgelig ikke mer spesifikt på ditt svar til jubalong enn det som nevnt før, at det var en nokså underlig humor fra deg. Synes ikke skjellsord er særlig morsomme, i hverfall ikke i din sammenheng.

Noe annet knyttet jeg ikke direkte til svaret ditt til henne. Om du gjerne vil tro noe annet, er ditt problem, jeg mente det ikke slik, uansett hva du påstår eller gjentar deg selv. Jeg vet best hva jeg selv mener, det trenger du ikke fortelle meg.

Men min kritikk videre/senere gikk mer _generellt_ på hvordan du skriver her på forumet (hadde ikke noe med jubalong å gjøre). Og da hva det skal være godt for å bruke så mye utskjellig, hånle av alt og alle. Derfor eksempelet her med laborgina ( mitt innlegg 2006.08.31 14:25).

Ser at du har fått en kvass kritikk i noen tråder fra andre her. Da er jeg ikke alene om kritikk av din skriving, selv om jeg ikke vil fremføre den på den måten. Det ser ikke ut til at du mener deres kritikk har noen berettigelse i det hele tatt. Men man gjør seg selvfølgelig tanker om slik skriving og holdning, det kan du være sikker på.

Les heller svarene du får dem først, så unngår du å ta så grundig feil.

Du rabler om helt irrelevante ting her.

Og - _hvordan_ "oppfatter" jeg jøder, om jeg tør spørre? Hvor og når har jeg så mye som uttalt én eneste ting om jøder? Ingen steder - hverken her eller andre steder. Ikke engang Israel som stat har jeg angrepet på noe tidspunkt, annet enn enkelte av deres militære handlinger. Du kan godt forsøke å angripe meg, men direkte løgn blir for dumt - selv for deg. *Rister på hodet*

"........................................"

Videoannonse
Annonse
  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

15

• flisa

6

• Dorthe

5

• Hawkwind

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

jeg oppfattet det med en gang, synes det sa seg selv...

Ikke sant? Takk :-)

"........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...