Gjest Kanskje rådgiver? Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Hva er vanlig lønn for en rådgiver i bank? Lurer på om jeg har fått et skambud, eller om det er reellt.. 0 Siter
soleil Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Har ei venninne som jobber på kundeservice over telefon og hun tjener over 290.000. Har ingen utdannelse. 0 Siter
fugazi Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 å være "rådgiver" i bank kan være alt fra å være sentralbord- / kundemottak ("servicerådgiver"), via kundeservice pr. tlf / e-post /post eller selger (dagligbank og enkle utlån som forbruks- og / eller boliglån samt evt. forsikring ("kunderådgiver"), innom enkle eller mer kompliserte spareprodukter (bma, fond, akskjer etc.) i tillegg til det nevnt foran ("finansrådgiver") til bedriftsrådgiver på forskjellige nivå. innenfor disse områdene tipper jeg lønna i dag spenner fra tja, 250.000 i en lokal sparebank langt inne i en fjord, til 7-sifret som vellykket finansrådgiver mot større privat- eller bedriftskunder i oslo. vær imidlertid oppmerksom på at sistnevnte lønnsnivå forekommer svært sjelden hvis man "bare" er rådgiver i en bank, selv om det er på et høyere nivå. en annen ting er oppdelingen av lønn - er det kun fastlønn, eller er det også en provisjons- / bonusbasert del avhengig av salgsresultat du presterer? 0 Siter
Gjest kanskje rådgiver.. Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 å være "rådgiver" i bank kan være alt fra å være sentralbord- / kundemottak ("servicerådgiver"), via kundeservice pr. tlf / e-post /post eller selger (dagligbank og enkle utlån som forbruks- og / eller boliglån samt evt. forsikring ("kunderådgiver"), innom enkle eller mer kompliserte spareprodukter (bma, fond, akskjer etc.) i tillegg til det nevnt foran ("finansrådgiver") til bedriftsrådgiver på forskjellige nivå. innenfor disse områdene tipper jeg lønna i dag spenner fra tja, 250.000 i en lokal sparebank langt inne i en fjord, til 7-sifret som vellykket finansrådgiver mot større privat- eller bedriftskunder i oslo. vær imidlertid oppmerksom på at sistnevnte lønnsnivå forekommer svært sjelden hvis man "bare" er rådgiver i en bank, selv om det er på et høyere nivå. en annen ting er oppdelingen av lønn - er det kun fastlønn, eller er det også en provisjons- / bonusbasert del avhengig av salgsresultat du presterer? Jeg har fått tilbud om omtrent 300.000.... og en del av jobben skal være ang. plassering av sparepenger, lånerådgivning og utgående salg. - har ingen utdanning utover videregående.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.