Gå til innhold

Noen som jobber i bank?

Anbefalte innlegg

Gjest Kanskje rådgiver?
Skrevet

Hva er vanlig lønn for en rådgiver i bank? :)

Lurer på om jeg har fått et skambud, eller om det er reellt.. :)

Skrevet

Har ei venninne som jobber på kundeservice over telefon og hun tjener over 290.000. Har ingen utdannelse.

Skrevet

å være "rådgiver" i bank kan være alt fra å være sentralbord- / kundemottak ("servicerådgiver"), via kundeservice pr. tlf / e-post /post eller selger (dagligbank og enkle utlån som forbruks- og / eller boliglån samt evt. forsikring ("kunderådgiver"), innom enkle eller mer kompliserte spareprodukter (bma, fond, akskjer etc.) i tillegg til det nevnt foran ("finansrådgiver") til bedriftsrådgiver på forskjellige nivå.

innenfor disse områdene tipper jeg lønna i dag spenner fra tja, 250.000 i en lokal sparebank langt inne i en fjord, til 7-sifret som vellykket finansrådgiver mot større privat- eller bedriftskunder i oslo.

vær imidlertid oppmerksom på at sistnevnte lønnsnivå forekommer svært sjelden hvis man "bare" er rådgiver i en bank, selv om det er på et høyere nivå.

en annen ting er oppdelingen av lønn - er det kun fastlønn, eller er det også en provisjons- / bonusbasert del avhengig av salgsresultat du presterer?

Gjest kanskje rådgiver..
Skrevet

å være "rådgiver" i bank kan være alt fra å være sentralbord- / kundemottak ("servicerådgiver"), via kundeservice pr. tlf / e-post /post eller selger (dagligbank og enkle utlån som forbruks- og / eller boliglån samt evt. forsikring ("kunderådgiver"), innom enkle eller mer kompliserte spareprodukter (bma, fond, akskjer etc.) i tillegg til det nevnt foran ("finansrådgiver") til bedriftsrådgiver på forskjellige nivå.

innenfor disse områdene tipper jeg lønna i dag spenner fra tja, 250.000 i en lokal sparebank langt inne i en fjord, til 7-sifret som vellykket finansrådgiver mot større privat- eller bedriftskunder i oslo.

vær imidlertid oppmerksom på at sistnevnte lønnsnivå forekommer svært sjelden hvis man "bare" er rådgiver i en bank, selv om det er på et høyere nivå.

en annen ting er oppdelingen av lønn - er det kun fastlønn, eller er det også en provisjons- / bonusbasert del avhengig av salgsresultat du presterer?

Jeg har fått tilbud om omtrent 300.000.... og en del av jobben skal være ang. plassering av sparepenger, lånerådgivning og utgående salg.

- har ingen utdanning utover videregående....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...