Gå til innhold

Resektløse folk (frust)

Anbefalte innlegg

Gjest gir til innsamlinger
Skrevet

Jeg hadde blitt irritert da! Jeg har aldri gitt bort noe på den måten, men av og til er det innsamling her til barnehjem i andre land (øst-europa) så da gir jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be alle om å komme så fort som mulig, først til mølla. Det der du beskriver er helt typisk.

Be 10 om å komme, og bare 1 eller 2 dukker opp.

Gjest Elextra
Skrevet

Har også forundret meg over hvor mange slike mennesker som finnes.

En tid leide jeg ut en leilighet, og opplevde da MANGE ganger at folk som virket seriøse ikke troppet opp på avtalt privat visning. De kunne jo ringt!? Enkelte ringte da i etterkant, og ønsket ny avtale, men da var løpet kjørt for min del. Slike leietakere ønsket vi ikke.

Gjest sløve folk finnes overalt
Skrevet

han var gal! *LOL* så grusomt!

Han var antakelig en psykopat, i hvert fall hadde han sterke psykopatiske trekk. Jeg er egentlig bare glad jeg kom meg unna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...