Gå til innhold

DOL, treghet, ustabilitet etc.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange er det som har en eller begge disse problemene på DOL for tiden?

1. Det er til tider veldig tregt å åpne innlegg og/eller poste innlegg og/eller få opp 100 nyeste etc. og/eller få opp svar til meg.

2. Browseren og evt. systemet blir suppetregt når man har DOL oppe i et browservindu.

Det er visst uenighet hos De Høye Herrer om hvor omfattende dette/disse probleme(t/ne) er, så det hadde vært litt morsomt å se om det bare er jeg og et par andre som har klaget over dette, som har disse problemene.

"..............................................."

Videoannonse
Annonse
  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

9

• Prozak

6

• Mista nikket

5

• cecily

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er ekstremt plagsomt i nettleser og på pc der man ikke har mulighet for å fjerne reklamen. Merker enormt stor forskjell med og uten den barne-brille-reklamen på.

Skrevet

Enig med Gemini; stor forskjell med og uten brille-reklamen. Har skrudd på reklame-stopper i Norton, så nå går det helt greit - og er reklamefritt! :)

Skrevet

1.Nei

2.Nei

Det går an å legge seg. Kanskje de ordner det for deg til i morgen.

Er det krise? :-)

Nei, jeg skal/skulle ikke ha brydd meg :-)

Natti.

Skrevet

har du økt antallet prikker?

Ser du til høyre der, bortenfor bjørka?

".........................................."

Skrevet

Ser du til høyre der, bortenfor bjørka?

".........................................."

jeg er så trøtt at jeg ser hverken skog eller trær :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har hatt problemene du beskriver i hele sommer. Ikke hele tiden, men med jevne mellomrom.

Skrevet

Her er det supertregt i perioder i hvert fall.

Her også. Får virkelig trent opp tålmodigheten.

Gjest Shira12
Skrevet

Ja på både 1 og 2.

Håper de snart fikser det, er frustrerendes.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har stadig problem med 1.

Det er bare fordi jeg nå har lært at det kan ta en evighet å få postet, at jeg ikke trykker flere ganger og sender mange like innlegg.

Skrevet

*rekker opp hånda* Var overbevist om at det var hos meg noe var galt, men det er visst ikke det denne gangen...

Skrevet

Det var værtfall problemer med nr 1 flere ganger i går.

Skrevet

1. er et problem. Noen ganger gidder jeg ikke en gang svare på en tråd, bare fordi jeg vet det vil ta så lang tid.

2. ble bedre straks jeg blokkerte reklame, siden den brillereklamen gjorde hele browseren treig.

Skrevet

JEg har problemer med at alt går tregere når jeg har DOL oppe. Det kom etter at reklamen for ïnteroptik kom...

Skrevet

Hos meg er det ikke uvanlig tregt nå om dagen nei. Ikke ofte i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...