org Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Spark meg igang, folkens! Må gjøre ferdig et notat _i dag_ - men tiltakslysta er borte! Jeg skal bare skrive 2 - 3 sider, men hva hjelper det, jeg kommer ikke i gang! Sjeldent har vel husarbeidet (og dol, naturligvis) fristet så enormt som akkurat nå. Merkelig, egentlig! *S* 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 *tupper deg litt bak* Tenk så deilig når det er gjort og du kan dole med god samvittighet! 0 Siter
org Skrevet 31. august 2006 Forfatter Skrevet 31. august 2006 *tupper deg litt bak* Tenk så deilig når det er gjort og du kan dole med god samvittighet! *pust, pes* Det er ikke lenge til, for nå er jeg i siget! Takk for oppmuntringen, den trengte jeg virkelig. At jeg ikke kan lære! Hvorfor kan jeg ikke sette meg ned med en gang og få arbeidet gjort?! Men neeeeida, jeg venter til aller, aller, _aller_ siste frist, bestandig! 0 Siter
flisa Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 *pust, pes* Det er ikke lenge til, for nå er jeg i siget! Takk for oppmuntringen, den trengte jeg virkelig. At jeg ikke kan lære! Hvorfor kan jeg ikke sette meg ned med en gang og få arbeidet gjort?! Men neeeeida, jeg venter til aller, aller, _aller_ siste frist, bestandig! Jeg tror noen ganger det må være sånn - for da har manegentlig bearbeidet saken i hodet og så bare renner det ut! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Er du i siget nå? For sikkerhets skyld: *sparker org litt ekstra* Kan du gi meg et nå? Værsåsnill? Har så mye å gjøre og ingen motivasjon... 0 Siter
org Skrevet 31. august 2006 Forfatter Skrevet 31. august 2006 Er du i siget nå? For sikkerhets skyld: *sparker org litt ekstra* Kan du gi meg et nå? Værsåsnill? Har så mye å gjøre og ingen motivasjon... *sparke-spark*! Er i siget, om ikke lenge kan jeg begynne å sammenfatte! 0 Siter
org Skrevet 31. august 2006 Forfatter Skrevet 31. august 2006 Jeg tror noen ganger det må være sånn - for da har manegentlig bearbeidet saken i hodet og så bare renner det ut! Jo, sant det, men jeg ville satt pris på om det kunne rent ut litt tidligere... En av våre veiledere sa at god skriving er 90 % perspirasjon og 10 % inspirasjon. Du og min, så rett den mannen hadde! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 *sparke-spark*! Er i siget, om ikke lenge kan jeg begynne å sammenfatte! Takk! Da skal jeg pelle meg ut herfra og sette igang, jeg også. 0 Siter
org Skrevet 31. august 2006 Forfatter Skrevet 31. august 2006 Nå er jeg ferdig! Og skal jeg være ærlig, ble resultatet slett ikke verst heller. Nå skal jeg bare sende det på mail, så skal jeg begynne med husarbeidet! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Nå er jeg ferdig! Og skal jeg være ærlig, ble resultatet slett ikke verst heller. Nå skal jeg bare sende det på mail, så skal jeg begynne med husarbeidet! Kjempebra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.