Gå til innhold

DOL-galleri

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Gjør det! *spent*

Jeg må scanne innpå bildet først, og jeg er nok ikke av den raskeste sorten...

Så du får vente i spenning ;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

6

• org

4

• filiokus81

4

• ostepop1365380989

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ooohh... en ekslusiv klubb for in-gjengen... lurer på hvorfor det blir sånn så fort det samles en gruppe mennesker et sted? i arbeidslivet, skolen, barnehagen... tom på nettet. pst:hemmelig passord takk!

Det er vel ikke så rart når folk har "vanket" sammen i over 10 år :-)

jeg har vært her i 10 år til vinteren......gudameg

Skrevet

ooohh... en ekslusiv klubb for in-gjengen... lurer på hvorfor det blir sånn så fort det samles en gruppe mennesker et sted? i arbeidslivet, skolen, barnehagen... tom på nettet. pst:hemmelig passord takk!

9 år skal det være,.

Skrevet

Jeg har "bare" vært her i åtte år, jeg.. Veldig sporadisk, innimellom, dog.

Skrevet

Jeg er enig med Hawkind. Jeg tror rett og slett at bassisten er opptatt med andre ting - og kanskje ikke sjekker den e-postadressa så ofte.

Eneste kriteriet for å komme inn i dette dol-galleriet er/var i alle fall at du har et nick som var litt kjent her inne.

"Problemet" er jo at du skal være kjent for bassisten, og så lenge han kanskje ikke er her så mye mer, så kan han vel vanskelig vite hvor lenge "nye" nick for _ham_ har vært her.

Det er i allefall ingen ekslusiv klubb på noen slags måte.

Skrevet

Jeg har "bare" vært her i åtte år, jeg.. Veldig sporadisk, innimellom, dog.

Jeg også. Men det nærmer seg ni ...

ylvali1365381015
Skrevet

jada, jeg forstår vel det...kanskje. den tråden jeg startet med overskriften hemmelig dol-klubb? ble effektivt fjernet. ti minutter tok det! effektivt her inne. ble den virkelig oppfattet som så provoserende? kvalifiserer det som skittkasting? det er iallefall ikke slik jeg selv oppfatter det. huff, føler meg nesten litt kneblet her jeg sitter ;-)

mvh,

Skrevet

jada, jeg forstår vel det...kanskje. den tråden jeg startet med overskriften hemmelig dol-klubb? ble effektivt fjernet. ti minutter tok det! effektivt her inne. ble den virkelig oppfattet som så provoserende? kvalifiserer det som skittkasting? det er iallefall ikke slik jeg selv oppfatter det. huff, føler meg nesten litt kneblet her jeg sitter ;-)

mvh,

Det eneste som er eksklusivt med dolgalleriet, er at du må ha et nick som er litt kjent. Verre er det ikke. Ingen klick, ingen utestenging.

Og sånn må det nesten være, siden dol er et offentlig forum. Ikke alle ønsker at alle skal få tak i bildet av seg på nettet.

Skrevet

mvh,

Hvorfor i all verden ble den fjerna???? Det var vel ingenting å fjerne den for???

Skrevet

mvh,

Var den tråden seriøs eller bare humoristisk ment?

Skrevet

9 år skal det være,.

Jeg hadde 9-årsdag for 2-3 uker siden... *Gremm*

ylvali1365381015
Skrevet

Hvorfor i all verden ble den fjerna???? Det var vel ingenting å fjerne den for???

ja, jeg ble litt overrasket.men den er fjerna, finner den ikke selv iallefall.

vel, kanskje litt småfrekk, men herlighet, det var jo et humoristisk innlegg da...

det var intensjonen iallefall.

mvh,

Skrevet

mvh,

rakk ikke å se den jeg .)

Skrevet

Jeg hadde 9-årsdag for 2-3 uker siden... *Gremm*

I morra har jeg 20-årsdag på jobben...dæven

Skrevet

ja, jeg ble litt overrasket.men den er fjerna, finner den ikke selv iallefall.

vel, kanskje litt småfrekk, men herlighet, det var jo et humoristisk innlegg da...

det var intensjonen iallefall.

mvh,

Merkelig... Der synes jeg webbis var for kjapp på avtrekkeren, ja

Skrevet

Jeg er enig med Hawkind. Jeg tror rett og slett at bassisten er opptatt med andre ting - og kanskje ikke sjekker den e-postadressa så ofte.

Eneste kriteriet for å komme inn i dette dol-galleriet er/var i alle fall at du har et nick som var litt kjent her inne.

"Problemet" er jo at du skal være kjent for bassisten, og så lenge han kanskje ikke er her så mye mer, så kan han vel vanskelig vite hvor lenge "nye" nick for _ham_ har vært her.

Det er i allefall ingen ekslusiv klubb på noen slags måte.

Noen må gå god for deg var i alle fall det før. ellers kan man jo bare ta et bilde og gå inn for å se de andre....

dette hadde jeg tatt da: http://wwwimage.upn.com/shows/top_model2/photos/bio_page/anna.jpg

Gjest Et  forslag
Skrevet

Merkelig... Der synes jeg webbis var for kjapp på avtrekkeren, ja

Han kjeder seg sikkert om dagene.

Hva med en kronerulling, for å gi han råd til en hobby?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...