Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger går jeg innom Fretex. Det hadde jeg tid til i går, og da kjøpte jeg meg fire topper. Hver av dem kostet kr 59,-. Dessuten fant jeg en rødnissegenser til datra, til kr 49,-!

Fine klær. En runde i vaskemaskina, så er de helt greie. Dessuten er det spennende å se alt hva Fretex får inn, og gjøre små varp. Og det beste av det hele er følelsen av å støtte Frelsesarmeen med noen kroner!

Videoannonse
Annonse
Gjest da var jeg sint da
Skrevet

:( du har ikke funnet en helt ny ola-jakke der vel .... gubben i huset skulle rydde i klæra sine og kasta jammen i meg den nyinnkjøpte ola-jakka mi !!! :(

Han trodde det var hans ..... som han forøvrig har kastet for flere år siden.

Skrevet

Gubben var og så på spisestue på Fretex i går til 22.000,- ...sier ikke mer....

Skrevet

:( du har ikke funnet en helt ny ola-jakke der vel .... gubben i huset skulle rydde i klæra sine og kasta jammen i meg den nyinnkjøpte ola-jakka mi !!! :(

Mannfolk "ser"ikke klær.

Skrevet

Mannfolk "ser"ikke klær.

*Sukk* Nei. Jeg har kastet en del t-skjorter som tilhører min kjære i sommer. "Kjære deg, du har 3 skjorter til som er akkurat makne, hvorfor må du da beholde denne med hull i?" I tillegg har han sikkert 30 andre t-skjorter som er finere!

Skrevet

Øh, nei, dessverre du, den så jeg ikke.

*S*

Skrevet

*Sukk* Nei. Jeg har kastet en del t-skjorter som tilhører min kjære i sommer. "Kjære deg, du har 3 skjorter til som er akkurat makne, hvorfor må du da beholde denne med hull i?" I tillegg har han sikkert 30 andre t-skjorter som er finere!

Mannen min bruker hullete t-skjorter når han maler eller snekkerer, så jeg hadde havnet i unåde hadde jeg kastet dem!

Skrevet

Ånei!

Jeg hadde blitt rimelig sur - og ledd godt og lenge etter en liten stund (tror jeg).

Skrevet

Mannen min bruker hullete t-skjorter når han maler eller snekkerer, så jeg hadde havnet i unåde hadde jeg kastet dem!

Jeg bare sier at - "denne er hullete, den får du ikke gå i, du har så mange andre som er mye finere så denne hiver jeg". Foreløbig har han ikke sagt noe annet enn:"Kaster du klærne mine?" med et smil om munnen. :o)

Skrevet

Hehe, minner meg om da vi solgte ranselen til en klassekamerat på loppemarkedet vi arrangerte. Ikke med vilje, selvsagt.

Skrevet

Gubben var og så på spisestue på Fretex i går til 22.000,- ...sier ikke mer....

Den må ha vært på slottet tildligere den da?

Eller i gull eller.no?

Skrevet

Den må ha vært på slottet tildligere den da?

Eller i gull eller.no?

Ja, han sa den så helt kongelig ut - og plass til 20 personer .)

Skrevet

Hehe, minner meg om da vi solgte ranselen til en klassekamerat på loppemarkedet vi arrangerte. Ikke med vilje, selvsagt.

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...