Gå til innhold

øke dose ?


blåklokke

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på Cipramil i over et år nå. Jeg begynte på 20mg, og øket til 40 mg ( for et halvt år siden. )

Problemet er nå at jeg stadig tenker på selvmord. Jeg har IKKE lyst å dø, men jeg ser (tror) at dette er en lettvint måtte å slippe alt jeg sliter med. Jeg vet at dette sikkert høres barnslig ut, men det er ikke så lett når en sitter der på bunn, ingen tanker er rasjonelle da. Det jeg lurer på er : vil det hjelpe å øke dosen ??

Jeg har også prøvd å gå til psyk. , men følte at det ikke hjalp noe særlig, da er vennene mine bedere. Kjemien stemmer overhode ikke. Kan jeg be henne ( psykken ) om å få en ny, eller må jeg til legen igjen?? Takk for svar , hilsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er mulig å øke dosen for å få bedre effekt. Ta dette opp med legen din.

Dersom du fortsatt går hos psykologen, kan du be henne om å få en ny behandler. Om du har sluttet, må du be legen din om ny henvisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...