Gå til innhold

Å herregud..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ylvali1365381015
Skrevet

Den som har sett en nyfødts første avføring vet at dette er kunstnerens egen mannsjit i gulldrakt.For en ynkelig måte å forsøke å tjene penger på...

Gjest aldri i livet
Skrevet

Det MÅ jo være noe spesielt med denne babyen da siden hun bæsjer sånn !

De er jo flere ÅR før de gjør det.

Skrevet

Ifølge min erfaring med babybæsj er hun svært tidlig ute mht. konsistens (og størrelse, men der er det vel en viss kunstnerisk frihet ute og går).

Jeg tror jeg skal ta patent på lufttette, gjennomsiktige beholdere for oppbevaring av første gulp, første bæsj, første mens / første utløsning. Hårlokker og første felte melketann kan umulig være nok.

Det er visst en svenske som har tjent seg rik på å selge elgelort etc. på boks, så mulighetene er uendelige...

Gjest blomsterløk
Skrevet

Det der kan da ikke være babyens første bæsj.

Kanskje farens første dr... etter at babyen var født?

Gjest LOTUS78
Skrevet

Gud så patetisk, er det mulig. Tenk å drite ut en unge bokstavelig talt.

Skrevet

Skal de drite (haha) ut ungen for hele verden? Hadde foreldrene mine gjort forgyllet bæsjen min og solgt den og offentliggjort den på for all verden så hadde jeg skammet meg dypt og inderlig som voksen og hatet dem for det!

Skrevet

Skal de drite (haha) ut ungen for hele verden? Hadde foreldrene mine gjort forgyllet bæsjen min og solgt den og offentliggjort den på for all verden så hadde jeg skammet meg dypt og inderlig som voksen og hatet dem for det!

Tror ikke foreldrene har vært involvert her.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er en kunstner som har laget dette, står ikke noe om at Tom Cruice og Katie Holmes har gitt noe samtykke, så dette kan man vel knapt legge på deres haug av absurditeter.

Skrevet

Tror ikke foreldrene har vært involvert her.

Men hvor har kunstneren fått tak i bæsjen!??!?!?! Har hun sneket seg til et bleieskift i all hemmelighet?

Skrevet

Hah!

Det der må være eksrementer fra kunstneren sjøl.

Hvor gammel må en unge bli før noe sånt kommer ut? Eldre enn babyen til Cruice og dama i alle fall.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Men hvor har kunstneren fått tak i bæsjen!??!?!?! Har hun sneket seg til et bleieskift i all hemmelighet?

Babyer har vel ikke sånn bæsj? Vil tro dette er fri fantasi. De fleste vet nok hvordan en bæsj ser ut, hehe.

Skrevet

Det der har neppe kommet fra bleia til en fire måneder gammel baby.

Skrevet

Det der har neppe kommet fra bleia til en fire måneder gammel baby.

Det sto visst noe om at den var forstørret?

Skrevet

Min første tanke var og "Å herregud!", neste tanke var "det der er da ikke en babybæsj..??" og siste tanke var "kult!". Kult fordi den ikke er laget for å hylle ungen (og nei, den kommer nok ikke fra ungen sjøl), men den er laget som et spark til media pga medias jakt på Cruise-paret og babyen deres (og forsåvidt andre kjendiser). Alt de gjør dekkes, og det står side opp og side ned om dem.De kan ikke bevege seg uten å bli fulgt av papparazzier. Det eneste som mangler er beskrivelse av barnets avføring..nemlig! ;)

Skrevet

Det der kan da ikke være babyens første bæsj.

Kanskje farens første dr... etter at babyen var født?

Haha, det samme tenkte jeg :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...