Gjest trultemor26 Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Fotavtrykk var ikke godt nok nei.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=128293 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Den som har sett en nyfødts første avføring vet at dette er kunstnerens egen mannsjit i gulldrakt.For en ynkelig måte å forsøke å tjene penger på... 0 Siter
Gjest aldri i livet Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Det MÅ jo være noe spesielt med denne babyen da siden hun bæsjer sånn ! De er jo flere ÅR før de gjør det. 0 Siter
laban Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Ifølge min erfaring med babybæsj er hun svært tidlig ute mht. konsistens (og størrelse, men der er det vel en viss kunstnerisk frihet ute og går). Jeg tror jeg skal ta patent på lufttette, gjennomsiktige beholdere for oppbevaring av første gulp, første bæsj, første mens / første utløsning. Hårlokker og første felte melketann kan umulig være nok. Det er visst en svenske som har tjent seg rik på å selge elgelort etc. på boks, så mulighetene er uendelige... 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Det der kan da ikke være babyens første bæsj. Kanskje farens første dr... etter at babyen var født? 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Gud så patetisk, er det mulig. Tenk å drite ut en unge bokstavelig talt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Skal de drite (haha) ut ungen for hele verden? Hadde foreldrene mine gjort forgyllet bæsjen min og solgt den og offentliggjort den på for all verden så hadde jeg skammet meg dypt og inderlig som voksen og hatet dem for det! 0 Siter
Atene Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Skal de drite (haha) ut ungen for hele verden? Hadde foreldrene mine gjort forgyllet bæsjen min og solgt den og offentliggjort den på for all verden så hadde jeg skammet meg dypt og inderlig som voksen og hatet dem for det! Tror ikke foreldrene har vært involvert her. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Skal de drite (haha) ut ungen for hele verden? Hadde foreldrene mine gjort forgyllet bæsjen min og solgt den og offentliggjort den på for all verden så hadde jeg skammet meg dypt og inderlig som voksen og hatet dem for det! Det er en kunstner som har laget dette, står ikke noe om at Tom Cruice og Katie Holmes har gitt noe samtykke, så dette kan man vel knapt legge på deres haug av absurditeter. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Tror ikke foreldrene har vært involvert her. Men hvor har kunstneren fått tak i bæsjen!??!?!?! Har hun sneket seg til et bleieskift i all hemmelighet? 0 Siter
Gyda Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Hah! Det der må være eksrementer fra kunstneren sjøl. Hvor gammel må en unge bli før noe sånt kommer ut? Eldre enn babyen til Cruice og dama i alle fall. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Men hvor har kunstneren fått tak i bæsjen!??!?!?! Har hun sneket seg til et bleieskift i all hemmelighet? Babyer har vel ikke sånn bæsj? Vil tro dette er fri fantasi. De fleste vet nok hvordan en bæsj ser ut, hehe. 0 Siter
Atene Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Men hvor har kunstneren fått tak i bæsjen!??!?!?! Har hun sneket seg til et bleieskift i all hemmelighet? Det der har neppe kommet fra bleia til en fire måneder gammel baby. 0 Siter
org Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Det der har neppe kommet fra bleia til en fire måneder gammel baby. Det sto visst noe om at den var forstørret? 0 Siter
Gjest neve Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Min første tanke var og "Å herregud!", neste tanke var "det der er da ikke en babybæsj..??" og siste tanke var "kult!". Kult fordi den ikke er laget for å hylle ungen (og nei, den kommer nok ikke fra ungen sjøl), men den er laget som et spark til media pga medias jakt på Cruise-paret og babyen deres (og forsåvidt andre kjendiser). Alt de gjør dekkes, og det står side opp og side ned om dem.De kan ikke bevege seg uten å bli fulgt av papparazzier. Det eneste som mangler er beskrivelse av barnets avføring..nemlig! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Det der kan da ikke være babyens første bæsj. Kanskje farens første dr... etter at babyen var født? Haha, det samme tenkte jeg :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.