Gjest KariKruskakli Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Jeg gjør det på denne måten isteden for å takke hver enkelt. Her var mange nyttige tips og jeg noterer ned og vil bruke flere av dem. Tusen takk! 0 Siter
cecily Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Hehe ;-) Skulle ikke tro at en voldsom takking var påkrevet i enhver tråd, men jeg noterer meg at enkelte ønsker det slik. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Hehe ;-) Skulle ikke tro at en voldsom takking var påkrevet i enhver tråd, men jeg noterer meg at enkelte ønsker det slik. Det er vel ikke påkrevet, men jeg hadde lyst til å vise at jeg setter pris på alle de gode forslagene, for det gjør jeg virkelig. Dol er kjekke greier. Det har bare vært konfirmasjon som har stått i hodet på meg i de siste ukene og jeg har følt meg ganske stresset, uten at jeg egentlig har gjort så mye annet enn å planlegge i hodet mitt. Men nå har jeg fått ryddet litt i topplokket, skrevet ned hver minste lille ting som skal gjøres og stryker ut på lista etterhvert som ting er gjort. Sent i går kveld løsnet det endelig med talen også, pennen gikk av seg selv og jeg ble sittende oppe til 3.30 i natt. Er ganske trøtt nå ja, men føler ihvertfall at jeg begynner å få litt oversikt. 0 Siter
cecily Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Det er vel ikke påkrevet, men jeg hadde lyst til å vise at jeg setter pris på alle de gode forslagene, for det gjør jeg virkelig. Dol er kjekke greier. Det har bare vært konfirmasjon som har stått i hodet på meg i de siste ukene og jeg har følt meg ganske stresset, uten at jeg egentlig har gjort så mye annet enn å planlegge i hodet mitt. Men nå har jeg fått ryddet litt i topplokket, skrevet ned hver minste lille ting som skal gjøres og stryker ut på lista etterhvert som ting er gjort. Sent i går kveld løsnet det endelig med talen også, pennen gikk av seg selv og jeg ble sittende oppe til 3.30 i natt. Er ganske trøtt nå ja, men føler ihvertfall at jeg begynner å få litt oversikt. Jeg syns det er kjempegøy å planlegge arrangementer. Gøy og slitsomt. Blir sikkert kjempeflott c",) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.