Gå til innhold

Takk til alle som svarte under koldtbordtråden.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg gjør det på denne måten isteden for å takke hver enkelt.

Her var mange nyttige tips og jeg noterer ned og vil bruke flere av dem.

Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ;-)

Skulle ikke tro at en voldsom takking var påkrevet i enhver tråd, men jeg noterer meg at enkelte ønsker det slik.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hehe ;-)

Skulle ikke tro at en voldsom takking var påkrevet i enhver tråd, men jeg noterer meg at enkelte ønsker det slik.

Det er vel ikke påkrevet, men jeg hadde lyst til å vise at jeg setter pris på alle de gode forslagene, for det gjør jeg virkelig.

Dol er kjekke greier.

Det har bare vært konfirmasjon som har stått i hodet på meg i de siste ukene og jeg har følt meg ganske stresset, uten at jeg egentlig har gjort så mye annet enn å planlegge i hodet mitt.

Men nå har jeg fått ryddet litt i topplokket, skrevet ned hver minste lille ting som skal gjøres og stryker ut på lista etterhvert som ting er gjort.

Sent i går kveld løsnet det endelig med talen også, pennen gikk av seg selv og jeg ble sittende oppe til 3.30 i natt.

Er ganske trøtt nå ja, men føler ihvertfall at jeg begynner å få litt oversikt.

Skrevet

Det er vel ikke påkrevet, men jeg hadde lyst til å vise at jeg setter pris på alle de gode forslagene, for det gjør jeg virkelig.

Dol er kjekke greier.

Det har bare vært konfirmasjon som har stått i hodet på meg i de siste ukene og jeg har følt meg ganske stresset, uten at jeg egentlig har gjort så mye annet enn å planlegge i hodet mitt.

Men nå har jeg fått ryddet litt i topplokket, skrevet ned hver minste lille ting som skal gjøres og stryker ut på lista etterhvert som ting er gjort.

Sent i går kveld løsnet det endelig med talen også, pennen gikk av seg selv og jeg ble sittende oppe til 3.30 i natt.

Er ganske trøtt nå ja, men føler ihvertfall at jeg begynner å få litt oversikt.

Jeg syns det er kjempegøy å planlegge arrangementer. Gøy og slitsomt.

Blir sikkert kjempeflott c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...