Gå til innhold

sende melding...need som help

Anbefalte innlegg

Gjest lillejenta_82
Skrevet

Mannen jeg er interessert i, har bursdag i morgen. Dette vet jeg fordi jeg fant det på ei side på nettet. Jeg har så lyst å sende han en bursdagsmelding, må få fart på sakene nå. Men hva hvis han spør om hvordan jeg visste at han hadde bursdag? Flaut å si at jeg letet på nettet...? Hva ville du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere felles bekjente? Bare si at du hørte det en eller annen plass, en eller annen gang.

Gjest lillejenta_82
Skrevet

Har dere felles bekjente? Bare si at du hørte det en eller annen plass, en eller annen gang.

ja vi har felles bekjente...Men tenk om de egentlig ikke vet det da? Så flaut...

Skrevet

å søke på nettet er vel i dag det enkleste og lettest tilgjengelige for hvermannsen om man skal finne ut noe om en person, eller i alle fall gjøre et forsøk på det. ikke koster det penger og ikke er det ulovlig.

for min del, som ikke er så flink til å ta slike initiativ du har tenkt, er det nesten verre å sende selve meldingen enn å eventuelt måtte innrømme at jeg har søkt på nett etter vedkommende :)

Gjest lillejenta_82
Skrevet

å søke på nettet er vel i dag det enkleste og lettest tilgjengelige for hvermannsen om man skal finne ut noe om en person, eller i alle fall gjøre et forsøk på det. ikke koster det penger og ikke er det ulovlig.

for min del, som ikke er så flink til å ta slike initiativ du har tenkt, er det nesten verre å sende selve meldingen enn å eventuelt måtte innrømme at jeg har søkt på nett etter vedkommende :)

Ja, skal jeg gjøre det da?? Å herlighet, jeg er skikkelig dårlig i magen av å tenke på det... Men herlighet, det er jo bare en uskyldig bursdagsmelding.

Skrevet

Si som KaVa sier eller noe sånt som - "Det kan du jo lure på" elle rnoe sånt og vær litt hemmelighetsfull. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...