Gjest hvordan vaske den?? Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Denne buksen er jeg veldig fornøyd med. MEN... det hang en lapp på den der det stod "dry clean only". Huff kan disse buksene ikke vaskes på 30 grader finvask en gang? Har du/dere peiling på dette? 0 Siter
kosen Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 40 grader går veldig bra, jeg har vasket mine mange, mange ganger. De krymper ikke. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Hva slags stoff er det i den? Besetninger av skinn eller noe annet spesielt på den? Høres helt idiotisk ut at ei bukse må renses. 0 Siter
Gjest Dardy Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Putt den inn i et dynetrekk, og vask på 30 grader, evnt ull eller silkeprogram om du har det på maskinen din. Så går det så bra så. Det er vel mest for at krystallene ikke skal ramle av at det anbefales rensing. Dynetrekk er løsningen for alle plagg som kun kan håndvaskes. 0 Siter
Gjest Rock&R Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Hvis det er en EKTE R&R jeans bør du nok følge lappen for at ikke krystallene skal falle av.. Det gjør i hvert fall jeg 0 Siter
Gjest hvordan vaske den?? Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Putt den inn i et dynetrekk, og vask på 30 grader, evnt ull eller silkeprogram om du har det på maskinen din. Så går det så bra så. Det er vel mest for at krystallene ikke skal ramle av at det anbefales rensing. Dynetrekk er løsningen for alle plagg som kun kan håndvaskes. Dette skal jeg prøve. Jeg syns det er helt koko at en dongeribukse ikke skal kunne vaskes. Tusen takk! 0 Siter
Gjest hvordan vaske den?? Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Hva slags stoff er det i den? Besetninger av skinn eller noe annet spesielt på den? Høres helt idiotisk ut at ei bukse må renses. Dette er en helt vanlig dongeribukse med strech. Og så er det krystaller på baklommene. Irriterende at slikt liksom ikke skal kunne vaskes. Men jeg har heldigvis fått gode råd med noen andre her inne om hvordan jeg skal vaske den 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.