Gå til innhold

Kjøpt Rock&republic bukse...

Anbefalte innlegg

Gjest hvordan vaske den??
Skrevet

Denne buksen er jeg veldig fornøyd med.

MEN... det hang en lapp på den der det stod "dry clean only". Huff kan disse buksene ikke vaskes på 30 grader finvask en gang?

Har du/dere peiling på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

40 grader går veldig bra, jeg har vasket mine mange, mange ganger. De krymper ikke.

Skrevet

Hva slags stoff er det i den? Besetninger av skinn eller noe annet spesielt på den? Høres helt idiotisk ut at ei bukse må renses.

Skrevet

Putt den inn i et dynetrekk, og vask på 30 grader, evnt ull eller silkeprogram om du har det på maskinen din.

Så går det så bra så.

Det er vel mest for at krystallene ikke skal ramle av at det anbefales rensing.

Dynetrekk er løsningen for alle plagg som kun kan håndvaskes.

Skrevet

Hvis det er en EKTE R&R jeans bør du nok følge lappen for at ikke krystallene skal falle av.. Det gjør i hvert fall jeg :)

Skrevet

Putt den inn i et dynetrekk, og vask på 30 grader, evnt ull eller silkeprogram om du har det på maskinen din.

Så går det så bra så.

Det er vel mest for at krystallene ikke skal ramle av at det anbefales rensing.

Dynetrekk er løsningen for alle plagg som kun kan håndvaskes.

Dette skal jeg prøve. Jeg syns det er helt koko at en dongeribukse ikke skal kunne vaskes.

Tusen takk!

Skrevet

Hva slags stoff er det i den? Besetninger av skinn eller noe annet spesielt på den? Høres helt idiotisk ut at ei bukse må renses.

Dette er en helt vanlig dongeribukse med strech. Og så er det krystaller på baklommene. Irriterende at slikt liksom ikke skal kunne vaskes. Men jeg har heldigvis fått gode råd med noen andre her inne om hvordan jeg skal vaske den

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...