Gjest Streker på veggen..! Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Coldplay her Klarer ikke finne en eneste låt jeg blir lei av ;p Shiver og Clocks topper *går også mye i Morrissey // The Smiths, føler meg litt frelst 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Min artist for tida er Imogen Heap. 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Min artist for tida er Imogen Heap. Elsker The Moment I said it 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Jeg er akkurat blitt litt lei av Coldplay! For tida hører jeg mye på Keane og Holly Williams. Og etter at jeg kjøpte meg siste skiva til Maiden for et par dager sida, blei jeg nesten nyfrelst igjen. 0 Siter
birdie Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Coldplay er en dårlig a-ha kopi. Jeg liker veldig godt Jamiroquai for tida - det gjør jeg forresten stadig vekk. Og Scissor Sisters. Ellers går det egentlig mest i soloartister. 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Coldplay er en dårlig a-ha kopi. Jeg liker veldig godt Jamiroquai for tida - det gjør jeg forresten stadig vekk. Og Scissor Sisters. Ellers går det egentlig mest i soloartister. Hehe, da er det fryktelig mange band som blir a-ha kopier pluttselig Jamiroquai!!! I must have diiiied and gone to heaven cus it was quarter past eleven on a saturday in 1999! right across from where im standing on the dance floor she was landing!!! hihi Liker du blackcrow låta? synger den i dusjen mye .. *rødme* 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Elsker The Moment I said it OG The walk... ja flere ;p 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Celtic Frost og OSI Hadde vært kult om jeg likte litt "mørkere" musikk, men akk.. dessverre ;p 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Det er alltid Cranberries:) *løper for og rote i arkivet sitt* Lenge siden jeg har hørt dem vet om de fortsatt er sammen? 0 Siter
birdie Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Hehe, da er det fryktelig mange band som blir a-ha kopier pluttselig Jamiroquai!!! I must have diiiied and gone to heaven cus it was quarter past eleven on a saturday in 1999! right across from where im standing on the dance floor she was landing!!! hihi Liker du blackcrow låta? synger den i dusjen mye .. *rødme* Black Crow er en av de beste, absolutt. Men Coldplay er da virkelig a-ha kopier, bare hør på stemmen til vokalisten og stilen generelt. Han har vel til og med sagt det selv, den godeste Martin (er det ikke det han heter) at han var svært opptatt av a-ha da han var yngre. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Hadde vært kult om jeg likte litt "mørkere" musikk, men akk.. dessverre ;p OSI kan sjekkes ut da; det er ikke mørk musikk *s* Melankolsk ja, men ikke noe verre enn Radiohead, Coldplay og den gjengen der. 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 OSI kan sjekkes ut da; det er ikke mørk musikk *s* Melankolsk ja, men ikke noe verre enn Radiohead, Coldplay og den gjengen der. Allright, men da er jeg med! Skal finne ut av OSI jeg da 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Elsker The Moment I said it Mine favoritter er Goodnight and Go og I am in love with you. 0 Siter
muriel Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Mötley, definitivt. Har ennå ikke gått lei av Carnival of Sins live. 0 Siter
Lucretia Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Har hatt dilla på Shellyz Raven den siste uka. 0 Siter
dolores83 Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 *løper for og rote i arkivet sitt* Lenge siden jeg har hørt dem vet om de fortsatt er sammen? Tror de fortsatt holder det gående? Hvis de har gitt seg, så har de glemt å si fra til meg i hvert hall;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.