Apollonia1365381016 Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Hei Mitt spørsmål er vel litt utenom det vanlige. Jeg jobber som tannlege. Har lyst å kunne tilby å sette Botox på de som ønsker det. Jeg kjenner ansiktsmuskulaturen svært godt og har lest mye om emnet. Er det mulig for meg å få gjøre det? Hvordan går jeg da frem? Er det noe kurs/opplæring? Det er jo sykepleiere som gjør dette på Hudsalonger, og jeg er i allefall ikke mindre utdannet enn dem. På klinikken har jeg helt sterile rom, gode pasientstoler, kriseadrenalin osv. På forhånd takk for svar Marianne 0 Siter
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Det er klart at du er minst like kvalifisert som en sykepleier. Jeg vil anta det korrekte er at du ( som sykepleieren ) bør ha en kyndig medisinsk ansvarlig bak deg, som i så fall også vil være ansvarlig for opplæringen. Videre spørsmål om dette burde du rette til helsetilsynet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.