Gå til innhold

God musikk

Anbefalte innlegg

Gjest spor i sne
Skrevet

Jeg skal søke litt på nett å høre litt. Jeg har hørt om vedkommende før, men har ingen plater av han. Han heter Paul til fornavn, gjør han?

fant han!

jo det er paul han heter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker mye forskjellig, men Drive med The Cars er en fryselåt for meg.

hare1365380455
Skrevet

Hva slags musikk er det da, han som du mener?

Det er til husarbeidet ditt! Du har kanskje hørt den sangen Brittany Murphy synger på? Han har også en sang med Pharrel Williams.

Skrevet

Det er til husarbeidet ditt! Du har kanskje hørt den sangen Brittany Murphy synger på? Han har også en sang med Pharrel Williams.

Nei, dessverre er det en stund siden jeg har oppdatert meg på den fronten, men ble jo nysgjerrig på den låta da :)

hare1365380455
Skrevet

Nei, dessverre er det en stund siden jeg har oppdatert meg på den fronten, men ble jo nysgjerrig på den låta da :)

Jeg synes det passer til husarbeid. :) Du får prøve å finne det. Den ene sangen heter Faster kill pussycat.

Skrevet

Jeg synes det passer til husarbeid. :) Du får prøve å finne det. Den ene sangen heter Faster kill pussycat.

Jo, han heter Paul til fornavn, men jeg kunne ikke høre låta :( Skal prøve nedlastingsprogrammet mitt og håpe at maskinen min ikke kræsjer. Den liker ikke limwire, tror jeg.

Gjest spor i sne
Skrevet

mye god musikk, dere tipset om.Har allerede fått lastet og hørt på noe.

Ha en god kveld!

Gjest Mechilah
Skrevet

For tiden Mary J Blidge,med U2 -one-

Ellers er hele den nye cd`n til Shakira bra,spesiellt -how do you do- Den sier mye...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Fryselåter har jeg en del av...

U2: So Cruel

R.E.M.: Find The River

Pearl Jam: Black

Grant Lee Buffalo: Rock of Ages

Van Morrison: Hymns To The Silence

Hanne Boel: Black Wolf

Ghostwriters: The Wolves Close In

INXS: By My Side

Pink Floyd: Wish You Were Here

bare for å nevne noen. Og _definitivt_

Bono: Can't Help Falling In Love

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ellers er hele den nye cd`n til Shakira bra,spesiellt -how do you do- Den sier mye...

"For tiden Mary J Blidge,med U2 -one-"

Den er fæl, fæl, fæl!

At Bono kunne få seg til å synge på den versjonen er nesten utilgivelig. I utgangspunktet er det sånn en nydelig låt, en av mine absolutte favoritter de 14-15 siste årene.

Skrevet

den sangen kan kun forsvares på EN ENESTE MÅTE: at folk blir oppmerksomme på bandet U2, alene.

at når man hører den versjonen, som det ikke er mulug å unngå om man hører på radio eller ser på de ekle kanalene the voice eller mtv, så får man heller lyst til å høre på originalen fra 91.

Gjest spor i sne
Skrevet

Fryselåter har jeg en del av...

U2: So Cruel

R.E.M.: Find The River

Pearl Jam: Black

Grant Lee Buffalo: Rock of Ages

Van Morrison: Hymns To The Silence

Hanne Boel: Black Wolf

Ghostwriters: The Wolves Close In

INXS: By My Side

Pink Floyd: Wish You Were Here

bare for å nevne noen. Og _definitivt_

Bono: Can't Help Falling In Love

Tusen,tusen takk! gleder meg til å få hørt dem!

Gjest Mechilah
Skrevet

"For tiden Mary J Blidge,med U2 -one-"

Den er fæl, fæl, fæl!

At Bono kunne få seg til å synge på den versjonen er nesten utilgivelig. I utgangspunktet er det sånn en nydelig låt, en av mine absolutte favoritter de 14-15 siste årene.

Greit nok,men jeg synest den er nydelig,og Mary har en stemme som gir meg frysninger på ryggen--

Men smaken er som baken..

Gjest Mechilah
Skrevet

den sangen kan kun forsvares på EN ENESTE MÅTE: at folk blir oppmerksomme på bandet U2, alene.

at når man hører den versjonen, som det ikke er mulug å unngå om man hører på radio eller ser på de ekle kanalene the voice eller mtv, så får man heller lyst til å høre på originalen fra 91.

Okey da..

Men jeg sa bare min mening da,og jeg synest den er nydelig jeg,og Bono har gjort et godt valg der,mener jeg.

Skrevet

Yndlingslåter varierer hele tiden. Men mye av det jeg hører på er for sært for mange, men jeg kan jo nevne noen fine låter som mange kan like :)

Tori Amos har jo mye fint. F.eks. Sleeps with butterflies, Tear in your hand og mange andre

Og Katatonia har mye fine sanger, f.eks. tonight's music (trooor det er det den heter)

Aimee Mann med låtene Save me og Wise up.

Muse - Bliss

etc etc etc. nå er det leggetid så jeg gidder ikke skrive mer. Men om du maser om mer, så kanskje jeg finner på noe mer i morgen :)

Skrevet

Noen all-time-favoritter som stort sett alltid fungerer:

"The River" - Bruce Springsteen

"Black Hole Sun" - Soundgarden

"Blister in the Sun" og "Kiss Off" - Violent Femmes

"Pink Moon" - Nick Drake

"Killing in the Name Of" - Rage Against the Machine

"Drunk Butterfly" - Sonic Youth

"Subbaculture" - Pixies

"Back in Black" - AC/DC

Skrevet

Yndlingslåter varierer. Sanger/musikk som over tid gir meg frysninger og andre vibber er blant annet:

Motorhead - Don't Let Daddy Kiss Me

Killing Joke - Unspeakable

Bel Canto - Spiderdust

Gerry Rafferty - Baker Street

Mussorgsky - Night on the Bare Mountain

Hawkwind - Waiting for Tomorrow

Eloy - Pilot to Paradise

Iron Maiden - Killers

Metallica - The Thing That Should Not Be

Nazareth - No Mean City

Joe Satriani - Ice 9

Living Colour - These Memories Can't Wait

----

for å nevne noen.

Skrevet

Det er så mange - men skal jeg nevne en, så må det blir Bohemian Rhapsody med Queen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...