Gå til innhold

Divacup igjen

Anbefalte innlegg

Gjest soljenta_83
Skrevet

Nå har jeg prøvd divacupen i noen dager,og det startet veldig bra. Men så syns jeg at jeg kjente svake smerter i magen etter hver gang jeg satte den inn? Normalt?

Og i dag fikk jeg den ikke til i det hele tatt. Fikk den ikke til å åpne seg,og den kjentes veldig ubehagelig ut. Måtte bruke en ob i stedet. Har satt den inn igjen nå,men kjennes ut som om den sitter feil. Ubehagelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte noen måneder på å få den inn riktig. Mange ganger fikk jeg det til riktig bare annenhver gang.

Får også noen slags smerter som jeg ikke har hatt før, kjennes ut som et sterkt sug i magen men varer ikke lenge.... men har MYE mindre vanlige menssmerter, uten at jeg vet om det har noen sammenheng.

Gjest soljenta_83
Skrevet

Jeg brukte noen måneder på å få den inn riktig. Mange ganger fikk jeg det til riktig bare annenhver gang.

Får også noen slags smerter som jeg ikke har hatt før, kjennes ut som et sterkt sug i magen men varer ikke lenge.... men har MYE mindre vanlige menssmerter, uten at jeg vet om det har noen sammenheng.

Så da er det ikke bare meg da. Har kløna veldig i dag med å få den inn. Skrudd den rundt og rundt :)

Det er akkurat som det verker litt i magen,og dunker liksom i underlivet. (på en vond måte)

Skrevet

Så da er det ikke bare meg da. Har kløna veldig i dag med å få den inn. Skrudd den rundt og rundt :)

Det er akkurat som det verker litt i magen,og dunker liksom i underlivet. (på en vond måte)

Jeg har lurt på om det kan være at jeg dytter luft innover når jeg putter den inn... men vet ikke helt. Er ikke direkte kjempevondt da, men litt sånn at jeg tar meg på magen og tenker "hmm..." og så går det over.

Skrevet

Det første jeg tenker er at du muligens har satt den inn skjevt? Dvs, nærmest på skrå.. Den skal ikke langt inn.

Jeg kjenner når vakumet slår seg på (dvs, når den retter seg ut), men det ubehaget varer bare i 1 sek.

Skrevet

Jeg sliter også litt. I natt f.eks. holdt den ikke. blødde gjennom og koppen var nesten full. Men kanskje jeg ikke hadde satt den riktig. Idag var faktisk første gang jeg klarte å snu den dingsen rundt. Den har funket strålende på dagtid da. Nå skal jeg legge meg, og håper denne natten blir bedre :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...