Gå til innhold

United 93

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sett den også, den var ekkel!

Absolutt verdt å se!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i at det var en bra film:-)

Men jeg ble egentlig mest imponert over at filmen ikke ble politisk..., var ikke et eneste amerikansk vaiene flagg jo, ingen sa "God save America", og den pompøse musikken uteble. Satt store deler av filmen og ventet på det nasjonalistiske søppelet jeg ofte synes ødelegger amerikansk film, men her kom det lite å irritere seg over, det var gledelig:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig i at det var en bra film:-)

Men jeg ble egentlig mest imponert over at filmen ikke ble politisk..., var ikke et eneste amerikansk vaiene flagg jo, ingen sa "God save America", og den pompøse musikken uteble. Satt store deler av filmen og ventet på det nasjonalistiske søppelet jeg ofte synes ødelegger amerikansk film, men her kom det lite å irritere seg over, det var gledelig:-)

Jeg fryktet det samme, og ble veldig positivt overrasket.

Men jeg gjetter på at du får se mer enn nok av de forstyrrende pateriotiske elementene i Oliver Stones World Trade Center.

Skrevet

Men jeg gjetter på at du får se mer enn nok av de forstyrrende pateriotiske elementene i Oliver Stones World Trade Center.

Vet du når World Trade Center har premiere?

Tror jeg vil se den også:)

Velkommen hjem forresten, håper ferien var flott:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vet du når World Trade Center har premiere?

Tror jeg vil se den også:)

Velkommen hjem forresten, håper ferien var flott:)

Jeg er ikke sikker, men jeg tror det er om en måned eller noe sånt. Vet ikke om jeg kommer til å se den. Traileren ser i hvert fall ikke all verden ut, og jeg får stort sett mark av Nickolas Cage.

Jo, takk. Ferien var fin den. Men det var mitt livs siste ferie hvor det drikkes nesten hver dag. Jeg er for gammel til den slags tull. Neste gang jeg skal til syden tror jeg heller jeg følger Geminis råd og drar til en eller annen halvrolig gresk øy.

Selv om det egentlig er storbyferier som frister mest. Praha ga mersmak, og 1 uke med soling og bading kan fort bli litt mye. Det blir for varmt for meg. :)

Skrevet

Jepp, leste om den her om dagen..., akkurat hva verden(og spesielt USA) trenger, nok en film om amerikanske helter;-)

Skrevet

Jeg er ikke sikker, men jeg tror det er om en måned eller noe sånt. Vet ikke om jeg kommer til å se den. Traileren ser i hvert fall ikke all verden ut, og jeg får stort sett mark av Nickolas Cage.

Jo, takk. Ferien var fin den. Men det var mitt livs siste ferie hvor det drikkes nesten hver dag. Jeg er for gammel til den slags tull. Neste gang jeg skal til syden tror jeg heller jeg følger Geminis råd og drar til en eller annen halvrolig gresk øy.

Selv om det egentlig er storbyferier som frister mest. Praha ga mersmak, og 1 uke med soling og bading kan fort bli litt mye. Det blir for varmt for meg. :)

Godt og høre du hadde det fint, men det Gemini snakker om er et paradis, det har du rett i:)

Det er iallfall sikkert at jeg skal til Chios;) Hun har mer enn overbevist meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...