Gå til innhold

Utkledning. Tips mottaes med TAKK.

Anbefalte innlegg

Gjest Debra irl
Skrevet

SKal ha halloweenfest. Jeg er _ikke_ av den slanke sorten. Absolutt ikke. Så sist gang kledde jeg meg, ironisk nok, ut som Morticia fra Addams family.

Men i år??? Kan gjerne være like ironisk. Eller noe som er mer "passende" ift størrelse. Men jeg tenkte litt på "Lara Croft om 30 år". Etter at hun har sluttet å trene og fått sansen for hamburgere.....

Noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ærtanbærtam
Skrevet

Tja, du kan jo kle deg ut som Gardermoen?

Gjest Debra irl
Skrevet

Tja, du kan jo kle deg ut som Gardermoen?

hahaha. grått laken, male på landingsstriper, fest små, røde lys og lekefly?

hahaha. Skal ta vare på ideen.

Gjest Ærtanbærtam
Skrevet

hahaha. grått laken, male på landingsstriper, fest små, røde lys og lekefly?

hahaha. Skal ta vare på ideen.

Den er ihvertfall selvironisk til de grader! Morsom og original også. Hilsen en som er stor selv.

Skrevet

Den er ihvertfall selvironisk til de grader! Morsom og original også. Hilsen en som er stor selv.

Magica von Tryll. Svarte og lilla vide klær (sjekk gamle Donaldblader), falske, lange øyenvipper, lilla øyenskygge helt opp til brynene,svarte snørestøvler osv.

Ikke bli FOR selvironisk nå, hvem vet hvor tjukk Magica var - eller kanskje hun har lagt på seg de vanlige 3 kg pr år som de fleste av oss, da kan du bare tenke deg hva hun veier etter alle årene som har gått med henne.

Skrevet

Hva med mumie? (hvite klær under, surre dopapir rundt _hele_ kroppen) hvitt ansikt m/svakt grågrønt skjær og litt svak rødfarge under øynene, hoggtenner og litt blod fra munnviken?

Eller zombie? Tuppere håret noe sinnsykt og ha i litt hvit "kremfarge" (blir sånn perfekt grått zombiehår),

male ansiktet som skjelett, eller annet ondt/ekkelt. I bleke, døde ansiktsfarger... Kan ha kjole/plagg som er fillete (revet opp) og evt. splættet med blod... hehe... Nå fikk jeg lyst å ha halloweenfest! :D

Skrevet

Hva med mumie? (hvite klær under, surre dopapir rundt _hele_ kroppen) hvitt ansikt m/svakt grågrønt skjær og litt svak rødfarge under øynene, hoggtenner og litt blod fra munnviken?

Eller zombie? Tuppere håret noe sinnsykt og ha i litt hvit "kremfarge" (blir sånn perfekt grått zombiehår),

male ansiktet som skjelett, eller annet ondt/ekkelt. I bleke, døde ansiktsfarger... Kan ha kjole/plagg som er fillete (revet opp) og evt. splættet med blod... hehe... Nå fikk jeg lyst å ha halloweenfest! :D

Hoggtenner har vel lite med mumier å gjøre?

Skrevet

Hoggtenner har vel lite med mumier å gjøre?

hehe.. hvem vet? Aldri møtt på en iallefall. ;)

Skrevet

hehe.. hvem vet? Aldri møtt på en iallefall. ;)

Hvis du googler mumie eller mummy så ser du jo i alle fall hvordan mumier som man har funnet i graver og pyramider ser ut.

hare1365380455
Skrevet

Du kan kle deg ut som en cowboy eller en indianer! Eller en sigøyner, baker, prinsesse/dronning, bonde (med selebukse eller slik hel drakt og felleskjøpet caps), fotballspiller eller dommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...