Gå til innhold

Tynn ledning - hvor får jeg kjøpt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mp3 spiller jeg skal ha reparert. Samboern påstår at han kan reparere den om han får tak i en tynn ledning. (Tror det er brudd i ledningen som går til den saken som styrer lyden. Dette er et vedheng utenfor selve spilleren. Typisk problem med den type spiller visstnok. Spillern er 1 1/2 år, har ikke kvittering så spørs om det er noen sjans å få reklamert?)

Men hvor i allpakka får en kjøpt en sånn tynn ledning, da? På nett et sted?

Tror samboern innerst inne ikke orker å fikse den spiller'n så det er en unnskyldning at han ikke vet hvor han skal få tak i ledning. Tenkte derfor jeg skulle "hjelpe til litt". hehe ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt importøren og be om en ny kabel. Om du ikke får den gratis så må de da kunne skaffe deg en ny. Prøv der du kjøte spilleren i første omgang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...