soleil Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Jeg har en mp3 spiller jeg skal ha reparert. Samboern påstår at han kan reparere den om han får tak i en tynn ledning. (Tror det er brudd i ledningen som går til den saken som styrer lyden. Dette er et vedheng utenfor selve spilleren. Typisk problem med den type spiller visstnok. Spillern er 1 1/2 år, har ikke kvittering så spørs om det er noen sjans å få reklamert?) Men hvor i allpakka får en kjøpt en sånn tynn ledning, da? På nett et sted? Tror samboern innerst inne ikke orker å fikse den spiller'n så det er en unnskyldning at han ikke vet hvor han skal få tak i ledning. Tenkte derfor jeg skulle "hjelpe til litt". hehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Kontakt importøren og be om en ny kabel. Om du ikke får den gratis så må de da kunne skaffe deg en ny. Prøv der du kjøte spilleren i første omgang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.