Gå til innhold

Kjenner ikke at jeg fryser...

Anbefalte innlegg

Gjest ikkefrysepike
Skrevet

Har problemer med å kjenne at jeg fryser. Jeg kan gå kjempelenge tynnkledd uten å føle ubehag. Jeg *hater* å ha for varme klær. Folk spør meg alltid om ikke jeg fryser og slikt når de selv pakker seg inn i masse klær, men jeg gjør jo ikke det! Utendørs som innendørs.

Problemet er bare at jeg BLIR kald, og dermed også lett forkjølet. Jeg kan f.eks gå barbeint en hel dag for deretter å ta på beina mine om kvelden - og de kan være iskalde å ta på. Dersom jeg da tar på meg sokker kjenner jeg hvor kalde føttene er og først da begynner den følelsen som kan kalles å fryse å nærme seg. Det høres kanskje sært ut...! Men jeg lurer litt på hva som er galt med meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frysepike.
Skrevet

Vet ikke jeg,med meg er det omvendt,fryser hele tiden..

Får kalde gufs i kroppen,kommer varmebølger også av og til,men mest kalde.

Samboeren min sier jeg har dårlig blodsirkulasjon,kanskje du har god da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...