Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk utslett eller stikk etter en Danmarkstur i sommer.Har vært hos lege men ikke fått konstatert hva det er. Det kommer stadig nye stikk lignende utslett. Mest på bakside av lår, rompe og mage. Nå lurer jeg på om det kan være stikk fra veggdyr jeg kan ha drasset med meg hjem fra hotellet.Noen av stikkene er fyllt med gult puss.Det klør ikke så veldig. Føler at de nye stikkene kommer om natten under dyna. Mannen min har ikke antydning til det.Dette er ekkelt, har frysi sengetøy,støvsugd madrasser og sengebunner, men har hørt at dette ikke hjelper hvis det er veggdyr. Det som ikke stemmer med veggdyr stikk er at stikkene er symetriske, de kommer på steder hvor jeg er dekket til med dyne, vi kjenner ikke noen spesiell lukt og vi har ikke sett tegn til dyra.Men hva er det da???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244013-utslettstikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...