Gjest Streker på veggen..! Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Tror jeg bare skal daffe rundt, sykkle meg en tur, kjøpe no røyk, møter kansje deg. Hva skal du ? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Først ut en tur i marka i det fine været. Deretter handle mat til helgen. Så på kino og ut og spise, da har nok mesteparten av dagen gått. God helg!! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Jeg skal stille meg opp og vente på deg! Så kan vi ta en røyk sammen :-) (Rent bortsett fra at jeg ikke røyker, men pytt sann!) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Skal på jobb til klokken 17:00. Deretter hjem å spise middag, pakke og dra på hytta ) Endelig helg! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Første skal jeg betale regninger. Deretter dusje og kle meg. Så kjøre femåringen i barnehagen før jeg kjører inn til byen og stikker innom jobben et par timer. Jeg er sykemeldt men det er visst fryktelig vanskelig å klare seg uten meg.... Halv ett skal jeg i begravelse til en gammel onkel til min far. Så er det vel å hente jentene i barnehagen, slappe av litt, være med på grillfest i gata (hvis ikke det regner) og så etterhvert i seng. 0 Siter
flisa Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Har levert i barnhagen - nå skal jeg i banken -. så hente noen varer, og så på jobb -så hente ny bil, så kjøpe ost i Sverige 0 Siter
EllaJo Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Skal innom på jobben et par timer (ny jobb i dag !!) Levere bilen på verksted, resten av dagen skal jeg slappe av... 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 I dag skal jeg lage fiskegrateng til middag og fruktgrøt til dessert. Desserten er på kok allerede. Sånn før middag blir det vel litt husarbeid. Helgehandelen tok vi i går. Jeg har fri fra jobb i dag, noe jeg setter pris på Jeg får besøk i formiddag, så blir nok å holde meg hjemme. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Levere den stasjonære pc'n til reparasjon. Vaske, brette og rydde klær. Ta vare på lillebror. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 I dag blir litt av en sjonglering. Jeg skal flytte og jeg har ikke noe hjelp. I tillegg må jeg ned til byen for å hente en flybillett til eks'en og handle mat. Oppi dette må jeg ta vare på Squishy og han skal helst sove i sin egen seng et par timer. Det blir interessant... 0 Siter
birdie Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Har levert unger på skole og i barnehage, og satt på en i-siste-liten vaskemaskin. Nå skal jeg gjøre ferdig utkastet til min søsters nettsted, i 12-tida hentes ungene, og så pakker vi til helgens Danmarkstur - avreise ca kl 16. I kveld blir det vel tax-free shopping og utforsking av båtens lekerom og kino, tenker jeg. 0 Siter
birdie Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Har levert i barnhagen - nå skal jeg i banken -. så hente noen varer, og så på jobb -så hente ny bil, så kjøpe ost i Sverige Endelig spist opp Frankrike-fareren? 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Etter jobb skal jeg kose meg og slappe av. Nyte at det er helg og at jeg ikke har noen avtaler. Kan ikke huske sist jeg ikke hadde det slik... Det skal bli deilig. God helg alle sammen! 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Oppe 6:15, frokost og fikk avgårde meg selv og to unger som jeg fulgte til skolen. Jobb til 14:30 eller noe sånt. Så hjem, hente to unger, middag og deretter det som følger med to skolebarn. ) Og så er det gullrekka på NRK igjen...!!! Må få sett noe av den fra trimsykkelen tror jeg. 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Oppe 6:15, frokost og fikk avgårde meg selv og to unger som jeg fulgte til skolen. Jobb til 14:30 eller noe sånt. Så hjem, hente to unger, middag og deretter det som følger med to skolebarn. ) Og så er det gullrekka på NRK igjen...!!! Må få sett noe av den fra trimsykkelen tror jeg. Begynner beat for beat og nytt på nytt idag? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Har levert i barnhagen - nå skal jeg i banken -. så hente noen varer, og så på jobb -så hente ny bil, så kjøpe ost i Sverige Tar du med deg kjøleskapet? 0 Siter
Gjest Rallar Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Jeg skal stille meg opp og vente på deg! Så kan vi ta en røyk sammen :-) (Rent bortsett fra at jeg ikke røyker, men pytt sann!) Vi kan ta oss en røyk sammen, vi som ikke røyker :-) Sitter bare og kjeder livet av meg. Kansje ta en tur i soppskogen? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Begynner beat for beat og nytt på nytt idag? Jepp! Full pakke! ) *Gleder seg* 0 Siter
Gjest fest Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Jeg skal delta på mottakelse og stor jubileumsfest på flott restaurant sammen med kolleger og mange mer eller mindre prominente gjester. Både gleder og gruer meg! 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Jepp! Full pakke! ) *Gleder seg* Da skal jeg kjøpe noe snop og benke meg foran tv-skjermen! HURRA! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.