Gå til innhold

Hva skal du idag?

Gjest Streker på veggen..!

Anbefalte innlegg

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Tror jeg bare skal daffe rundt, sykkle meg en tur, kjøpe no røyk, møter kansje deg.

Hva skal du ? :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• flisa

3

• birdie

3

• Hønemoren

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Først ut en tur i marka i det fine været. Deretter handle mat til helgen. Så på kino og ut og spise, da har nok mesteparten av dagen gått. God helg!!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg skal stille meg opp og vente på deg! Så kan vi ta en røyk sammen :-)

(Rent bortsett fra at jeg ikke røyker, men pytt sann!)

Skrevet

Skal på jobb til klokken 17:00. Deretter hjem å spise middag, pakke og dra på hytta

:o)

Endelig helg!

Skrevet

Første skal jeg betale regninger. Deretter dusje og kle meg. Så kjøre femåringen i barnehagen før jeg kjører inn til byen og stikker innom jobben et par timer. Jeg er sykemeldt men det er visst fryktelig vanskelig å klare seg uten meg....

Halv ett skal jeg i begravelse til en gammel onkel til min far.

Så er det vel å hente jentene i barnehagen, slappe av litt, være med på grillfest i gata (hvis ikke det regner) og så etterhvert i seng.

Skrevet

Har levert i barnhagen - nå skal jeg i banken -. så hente noen varer, og så på jobb -så hente ny bil, så kjøpe ost i Sverige :)

Skrevet

Skal innom på jobben et par timer (ny jobb i dag !!) Levere bilen på verksted, resten av dagen skal jeg slappe av...

Skrevet

I dag skal jeg lage fiskegrateng til middag og fruktgrøt til dessert. Desserten er på kok allerede.

Sånn før middag blir det vel litt husarbeid. Helgehandelen tok vi i går. Jeg har fri fra jobb i dag, noe jeg setter pris på :) Jeg får besøk i formiddag, så blir nok å holde meg hjemme.

Skrevet

Levere den stasjonære pc'n til reparasjon. Vaske, brette og rydde klær. Ta vare på lillebror.

Skrevet

I dag blir litt av en sjonglering. Jeg skal flytte og jeg har ikke noe hjelp. I tillegg må jeg ned til byen for å hente en flybillett til eks'en og handle mat. Oppi dette må jeg ta vare på Squishy og han skal helst sove i sin egen seng et par timer. Det blir interessant...

Skrevet

Har levert unger på skole og i barnehage, og satt på en i-siste-liten vaskemaskin. Nå skal jeg gjøre ferdig utkastet til min søsters nettsted, i 12-tida hentes ungene, og så pakker vi til helgens Danmarkstur - avreise ca kl 16. I kveld blir det vel tax-free shopping og utforsking av båtens lekerom og kino, tenker jeg.

Skrevet

Har levert i barnhagen - nå skal jeg i banken -. så hente noen varer, og så på jobb -så hente ny bil, så kjøpe ost i Sverige :)

Endelig spist opp Frankrike-fareren? :D

ostepop1365380989
Skrevet

Etter jobb skal jeg kose meg og slappe av. Nyte at det er helg og at jeg ikke har noen avtaler. Kan ikke huske sist jeg ikke hadde det slik...

Det skal bli deilig.

God helg alle sammen!

Skrevet

Oppe 6:15, frokost og fikk avgårde meg selv og to unger som jeg fulgte til skolen.

Jobb til 14:30 eller noe sånt. Så hjem, hente to unger, middag og deretter det som følger med to skolebarn. :o)

Og så er det gullrekka på NRK igjen...!!! Må få sett noe av den fra trimsykkelen tror jeg.

ostepop1365380989
Skrevet

Oppe 6:15, frokost og fikk avgårde meg selv og to unger som jeg fulgte til skolen.

Jobb til 14:30 eller noe sånt. Så hjem, hente to unger, middag og deretter det som følger med to skolebarn. :o)

Og så er det gullrekka på NRK igjen...!!! Må få sett noe av den fra trimsykkelen tror jeg.

Begynner beat for beat og nytt på nytt idag?

Skrevet

Tar du med deg kjøleskapet?

Skrevet

Jeg skal stille meg opp og vente på deg! Så kan vi ta en røyk sammen :-)

(Rent bortsett fra at jeg ikke røyker, men pytt sann!)

Vi kan ta oss en røyk sammen, vi som ikke røyker :-)

Sitter bare og kjeder livet av meg. Kansje ta en tur i soppskogen?

Skrevet

Begynner beat for beat og nytt på nytt idag?

Jepp! Full pakke! :o) *Gleder seg*

Skrevet

Jeg skal delta på mottakelse og stor jubileumsfest på flott restaurant sammen med kolleger og mange mer eller mindre prominente gjester.

Både gleder og gruer meg!

ostepop1365380989
Skrevet

Jepp! Full pakke! :o) *Gleder seg*

Da skal jeg kjøpe noe snop og benke meg foran tv-skjermen!

HURRA!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...