Gå til innhold

Hva skal du idag?

Gjest Streker på veggen..!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• flisa

3

• birdie

3

• Hønemoren

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

I dag skal jeg på Ikea med en venninne og guttungen min, så skal vi spise middag hos henne før jeg vender hjem og prøver å legge poden.. Håper på en fredfull kveld. *krysser fingre* I kveld blir det tv-titting og så natta..

Skrevet

Jeg skal pleie meg selv så jeg blir frisk. Og hvis jeg føler meg bra nok så har jeg en venninde som vil ha meg med ut. Rødvin hjelper alltid, ikke sant?

Skrevet

Endelig spist opp Frankrike-fareren? :D

Ja, siste flisa gikk i går til toast :)

Skrevet

Har levert unger på skole og i barnehage, og satt på en i-siste-liten vaskemaskin. Nå skal jeg gjøre ferdig utkastet til min søsters nettsted, i 12-tida hentes ungene, og så pakker vi til helgens Danmarkstur - avreise ca kl 16. I kveld blir det vel tax-free shopping og utforsking av båtens lekerom og kino, tenker jeg.

Wee! God tur!

Skrevet

Oppe 6:15, frokost og fikk avgårde meg selv og to unger som jeg fulgte til skolen.

Jobb til 14:30 eller noe sånt. Så hjem, hente to unger, middag og deretter det som følger med to skolebarn. :o)

Og så er det gullrekka på NRK igjen...!!! Må få sett noe av den fra trimsykkelen tror jeg.

Trimsykkel skriver du.....bare et lite spørsmål. Merker du noe effekt av den syklinga?

Har holdt på i 3 uker nå, 20 min. pr gang og 3 ganger i uka. Er kanskje for lite til å merke noe? Hadde håpet på å få av meg 4-5 kg. og kanskje merket litt etter denne tiden. Må vel IKKE gi opp heller.

Skrevet

Jeg skal pleie meg selv så jeg blir frisk. Og hvis jeg føler meg bra nok så har jeg en venninde som vil ha meg med ut. Rødvin hjelper alltid, ikke sant?

Rødvin og Congac er trolig det beste av alt som ikke hjelper. Ha en fin dag og en trivelig kveld :-)

Skrevet

Rødvin og Congac er trolig det beste av alt som ikke hjelper. Ha en fin dag og en trivelig kveld :-)

Hehe, jeg tror du har rett. God helg til deg.

Skrevet

Trimsykkel skriver du.....bare et lite spørsmål. Merker du noe effekt av den syklinga?

Har holdt på i 3 uker nå, 20 min. pr gang og 3 ganger i uka. Er kanskje for lite til å merke noe? Hadde håpet på å få av meg 4-5 kg. og kanskje merket litt etter denne tiden. Må vel IKKE gi opp heller.

Jeg orker ikke sykle så lenge av gangen foreløbig, men jeg vet jeg kan sykle en mil på 35 min om jeg gidder. :o)

Har hatt små runder tidligere hvor jeg har prøvd å være disiplinert og har merket god fremgang i form og kondis i løpet av kort tid! Men vekten... Vel, jeg er veldig glad i mat.

Skrevet

Idag skal jeg ikke så mye, annet at jeg er en plan om og vaske håndklær.

I kveld tenkte jeg å lage noe god mat, men ikke sikker på hva (kanskje jeg skal spørre om tips her inne?)

Og så har jeg en date med ei flaske rødvin, eller dvs halve i kveld, og resten i morgen.

Og nå sier Lillemus at det er verdt og se på tv igjen, så da blir det vel litt titting også.

Ha en fin dag du da! :o)

Gjest Så vet du det.
Skrevet

Ikke vondt ment men...

Kanskje du heller burde bruke dagen til å studere norsk rettskrivning?

På de to linjene i innlegget ditt, var det hele 3 skrivefeil på helt vanlige ord.

sykkle - skrives SYKLE

no - Skrives NOE

kansje - Skrives KANSKJE

Skrevet

Sitter på Blindern nå. Skal en tur inn til gamle leiligheten, pakke stæsj som kan flyttes imorgen eller no. Så skal sambo ut med en kompis som nettopp flyttet til Oslo rett etter jobb og ta noen utepils eller no. Vet ikke helt hva som skjer etterpå om de kanskje kommer hjem og har vorspiel før vi går ut sammen etter det, eller om jeg drar ut og joiner dem etterhvert uten vorspiel, eller om jeg får noen venner med på Shadowlove/Gotham Nights, eller så bare blir jeg hjemme og lager god middag og drikker svenske-vin og ser film.

Skrevet

Ikke vondt ment men...

Kanskje du heller burde bruke dagen til å studere norsk rettskrivning?

På de to linjene i innlegget ditt, var det hele 3 skrivefeil på helt vanlige ord.

sykkle - skrives SYKLE

no - Skrives NOE

kansje - Skrives KANSKJE

Ta deg en leksjon, i rettskriving, du også. Les nøye igjennom ditt eget innlegg og ta gjerne med deg ordbok på ferden. Da vil du oppdage at to av dine påpekte feil er valgfri skrivemåte og den forkortelsen må man belaste konton "sms" for. Ha en fortsatt fin daf :-))

Skrevet

Ta deg en leksjon, i rettskriving, du også. Les nøye igjennom ditt eget innlegg og ta gjerne med deg ordbok på ferden. Da vil du oppdage at to av dine påpekte feil er valgfri skrivemåte og den forkortelsen må man belaste konton "sms" for. Ha en fortsatt fin daf :-))

Unnskyld, men hvilke to av disse tre er valgfri skrivemåte:

sykkle - skrives SYKLE

no - Skrives NOE

kansje - Skrives KANSKJE

Kanskje kan ikke skrives kanskje og sykle kan vel aldri skrives sykkle?!

Gjest Så vet jeg  det
Skrevet

Jasså??

Kan du da fortelle meg hvilke to ord dette gjelder??

Skrevet

Unnskyld, men hvilke to av disse tre er valgfri skrivemåte:

sykkle - skrives SYKLE

no - Skrives NOE

kansje - Skrives KANSKJE

Kanskje kan ikke skrives kanskje og sykle kan vel aldri skrives sykkle?!

Sykkel skrives med to k'er.

Sykle med en. Sjekk med ordboka

No er en "godkjennt" forkortelse som må tilskrives kontoen sms (mobiltlf.) Siden dette kan ligne på sms må derfor slike forkortelser være tillatt.

Kanskje er i adv for og nyere ordregler godkjenner, kansje. Ta det gjerne opp med språkekspert Per Egil Hegge i Aftenposten.

Skrevet

No er en "godkjennt" forkortelse som må tilskrives kontoen sms (mobiltlf.) Siden dette kan ligne på sms må derfor slike forkortelser være tillatt.

Kanskje er i adv for og nyere ordregler godkjenner, kansje. Ta det gjerne opp med språkekspert Per Egil Hegge i Aftenposten.

Men 'godkjennt' er ikke godkjent.

Skrevet

Uansett er setningen "kjøpe noe røyk" snodig, det riktige ville være "kjøpe røyk" eller "kjøpe noen sigaretter".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...