Gå til innhold

Hva skal du idag?

Gjest Streker på veggen..!

Anbefalte innlegg

Gjest lofottorsk
Skrevet

Ulvinnen holder til på Østlandet. Så vi er ikke så mange dagsmarsjer fra hverandre. Tar vi i bruk motorisert kjøretøy, så er det innen rekkevidde.

Så du vil ikke si om du er mann eller kvinne? Ikke at det har den største betydning. Selv om jeg flørter mest med menn, har jeg blitt veldig god på å sjarmere Angelica i senk.

(Ikke sant, Angelica, min kjære?)

Den gubben din kan ikke være rare greiene.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• flisa

3

• birdie

3

• Hønemoren

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Sitter på Blindern nå. Skal en tur inn til gamle leiligheten, pakke stæsj som kan flyttes imorgen eller no. Så skal sambo ut med en kompis som nettopp flyttet til Oslo rett etter jobb og ta noen utepils eller no. Vet ikke helt hva som skjer etterpå om de kanskje kommer hjem og har vorspiel før vi går ut sammen etter det, eller om jeg drar ut og joiner dem etterhvert uten vorspiel, eller om jeg får noen venner med på Shadowlove/Gotham Nights, eller så bare blir jeg hjemme og lager god middag og drikker svenske-vin og ser film.

Jepp, skal på shadowlove/gotham. Kusina mi kommer til oslo ikveld, så jeg skal ut med henne :)

Skrevet

Jeg orker ikke sykle så lenge av gangen foreløbig, men jeg vet jeg kan sykle en mil på 35 min om jeg gidder. :o)

Har hatt små runder tidligere hvor jeg har prøvd å være disiplinert og har merket god fremgang i form og kondis i løpet av kort tid! Men vekten... Vel, jeg er veldig glad i mat.

Nettopp....det er det med god mat, og drikke også for denslags skyld.

Så er det vel det med tålmodighet. Vet fra jeg slanket meg tidligere at det tar litt tid før man merker vektreduskjon, plutselig begynner noe å skje så får vel prøve litt til.

Uansett...det er bra med all mosjon man kan få og å sykle på trimsykkel og bli svett, ja, føler jo man gjør noe.

Alt er bedre enn ingenting.

Skal snart i bryllupp og vil ha på bunaden min, ikke noe behagelig med 3-4kg. ekstra når den skal på akkurat, så må bare trå til....tenke både mosjon og mindre mat de nærmeste ukene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...