Gå til innhold

Lønn.Lørdagsjobb i butikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fått beskjed om at jeg har fått et vikariat i en klesbutikk annenhver lørdag i syv timer.Hva er vanlig timelønn på lørdager i slikt arbeid? Avtalen går også ut på at jeg skal ta vakter etter behov noen kvelder fra kl.17.00 til kl.21.00. Hva er vanlig timelønn for dette. Jeg er en godt voksen dame.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du jobbet noe før? Hvis du har jobbet mer enn 15 timer i snitt i 6 år og hvis de følger tariffen så skal du ha (ca)131 kr i timen.

Skrevet

Har du jobbet noe før? Hvis du har jobbet mer enn 15 timer i snitt i 6 år og hvis de følger tariffen så skal du ha (ca)131 kr i timen.

+ UB-tillegg hvis du jobber over 12 timer i uka også, vel? Sånn er det i hvert fall i dagligvarebransjen. På lørdager har vi UB 2 (42 kr) etter klokka 13 og UB 3 (84 kr) etter klokka 16. Vi følger tariffen til handel og kontor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...