løvinne71 Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Da skulle du sett bildet av min kjære som han har på "inngangskortet" på jobben! Jeg holdt på å le meg ihjel, han ser skikkelig skitskummel ut! Og han som er snill som et lam da gitt. ) Hi Hi.... Mannen min er egentlig sånn "pen." Men har en tendens til å se så alvorlig ut på ID-bilder at jeg pleier å mobbe ham med at det bare mangler et sånt skilt med nummer på nederst på bildet, så kunne det vært tatt rett ut av et fange-register... Så nei... bilder er ikke alltid til å stole på.. 0 Siter
mrxx Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 *flasher puppene* Du må ikke gjøre slik mot en gammel gris. Eller var det moden og erfaren det heter:-) Husk at kanonen er ladd ennå:-) 0 Siter
Gjest Det er viktig selvsagt Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Jeg hadde ikke reagert på et helt normalt, men ikke spesielt kjekt, utseende. Men han er... Han så faktisk litt skummel ut. Kanskje det var det? Nå må du også være obs på folk på nettet da, mange ER faktisk skumle. Mange der uten ærlige og redelige hensikter for å si det sånn... Du er IKKE overfladisk! 0 Siter
Gjest Det er viktig selvsagt Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Men tror du at man kan snu "helt" om angående en person utseende, fordi man finner personligheten generelt veldig attraktiv? I en viss grad, men ikke om du finner ham helt avstøtende på en eller annen form. Man blir ikke veldig kjent med en person over nett da, og bildet av ham setter jo mer av personligheten hans på plass. 0 Siter
flisa Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Ja, jeg har prøvd å tenke det. Har studert bildet av han litt, for å "venne" meg til det, og det går litt bedre nå Men jeg tror jeg skal be om flere bilder. Det kan jo hjelpe litt. hehe - det høres sikkert bra ut.... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 Du må ikke gjøre slik mot en gammel gris. Eller var det moden og erfaren det heter:-) Husk at kanonen er ladd ennå:-) Moden og erfaren unghingst, heter det 0 Siter
flisa Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Ja, det høres fornuftig ut. Men har du visse mennesketyper du bare ikke kan tenne på? Og går det på utseendet eller personlighet? Det tror jeg vi alle har 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 I en viss grad, men ikke om du finner ham helt avstøtende på en eller annen form. Man blir ikke veldig kjent med en person over nett da, og bildet av ham setter jo mer av personligheten hans på plass. Det er jeg enig i. 0 Siter
Gjest Det er viktig selvsagt Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Jeg har alltid visst at visse mennesketyper faller jeg ikke for. Og at jeg foretrekker høye menn, framfor lave. Men jeg har alltid tenkt at om jeg likte noens personlighet så mye som jeg (tror jeg) liker denne personens, så ville utseendet bli sidestilt. Neida sånn er det ikke, er en grunn til at noen folk vi liker veldig godt er bare en god venn eller en god kollega og ikke noe mer da. Men du kan jo se om du klarer å "venne" deg til utseendet hans, evt få fler bilder eller møtes. Eller satse på en annen... Det må du finne ut selv, uansett er du helt normal i oppførsel og reaksjon. 0 Siter
Babette Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Men tror du at man kan snu "helt" om angående en person utseende, fordi man finner personligheten generelt veldig attraktiv? Det er absolutt mulig. Jeg er glad jeg aldri så noe bilde av kjæresten min før jeg visste hvem han var. Han ser så kjedelig og forretningsmesig ut på alle bilder. Som en tørrpinn. Det er han ikke i virkeligheten. Jeg falt for ham ved første blikk, men kunne samtidig ikke forstå det. Han? Han er da ganske... intetsigende? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 Nå må du også være obs på folk på nettet da, mange ER faktisk skumle. Mange der uten ærlige og redelige hensikter for å si det sånn... Du er IKKE overfladisk! Takk for det 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 Neida sånn er det ikke, er en grunn til at noen folk vi liker veldig godt er bare en god venn eller en god kollega og ikke noe mer da. Men du kan jo se om du klarer å "venne" deg til utseendet hans, evt få fler bilder eller møtes. Eller satse på en annen... Det må du finne ut selv, uansett er du helt normal i oppførsel og reaksjon. Takk Ja, jeg tror jeg får gjøre det. Men du har jo rett, det er normalt å ikke tenne på enkelte mennesker. Men jeg følte meg litt overfladisk når jeg hadde en så spontan reaksjon på det. Får tenke mer på saken 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Det er klart at utseendet har mye å si, det har det nok for alle. Ikke i den forstand at personen må være så inderlig pen, men vedkommende på må ha et ytre som _jeg_ synes er tiltalende. Eller snarere, ikke frastøtende. ;o) Mannen min er ikke noen klassisk skjønnhet, han er helt normalt kjekk. Men jeg synes selvsagt han er rålekker. *rødme & fnise* 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 Det er klart at utseendet har mye å si, det har det nok for alle. Ikke i den forstand at personen må være så inderlig pen, men vedkommende på må ha et ytre som _jeg_ synes er tiltalende. Eller snarere, ikke frastøtende. ;o) Mannen min er ikke noen klassisk skjønnhet, han er helt normalt kjekk. Men jeg synes selvsagt han er rålekker. *rødme & fnise* Hehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Men tror du at man kan snu "helt" om angående en person utseende, fordi man finner personligheten generelt veldig attraktiv? *Nikker ivrig* Ja, det vet jeg! ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Hi Hi.... Mannen min er egentlig sånn "pen." Men har en tendens til å se så alvorlig ut på ID-bilder at jeg pleier å mobbe ham med at det bare mangler et sånt skilt med nummer på nederst på bildet, så kunne det vært tatt rett ut av et fange-register... Så nei... bilder er ikke alltid til å stole på.. Akkurat sånn er det bildet av min kjære også!!! Mangler bare "nummerskiltet" under så hadde han gått rett inn i et forbryteralbum! ) 0 Siter
mrxx Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Moden og erfaren unghingst, heter det Sånn var det ja, ikke så lett å huske alle detaljer i min alder:-) Du trenger ikke å kneppe igjen skjorta ennå, har ikke sett meg mett. 0 Siter
flisa Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Hi Hi.... Mannen min er egentlig sånn "pen." Men har en tendens til å se så alvorlig ut på ID-bilder at jeg pleier å mobbe ham med at det bare mangler et sånt skilt med nummer på nederst på bildet, så kunne det vært tatt rett ut av et fange-register... Så nei... bilder er ikke alltid til å stole på.. Jeg har vannkjemmet hår på bankortet mitt - hadde forsovet meg - og dro rett fra dusjen og bort i banken -ikke visste jeg at de skulle ta bilde. Sånn - forvokst, vått, bakoverkjemt hår.....gruuuusomt 0 Siter
flisa Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Takk Ja, jeg tror jeg får gjøre det. Men du har jo rett, det er normalt å ikke tenne på enkelte mennesker. Men jeg følte meg litt overfladisk når jeg hadde en så spontan reaksjon på det. Får tenke mer på saken Noen av de jeg kan snakke best og mest med - på et dypere plan - mangler "IT" som gjør at de ikke på noen måte er potensielle partnere. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 Sånn var det ja, ikke så lett å huske alle detaljer i min alder:-) Du trenger ikke å kneppe igjen skjorta ennå, har ikke sett meg mett. *viser seg fram* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.