Gå til innhold

Hvor mye betyr utseendet for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av de jeg kan snakke best og mest med - på et dypere plan - mangler "IT" som gjør at de ikke på noen måte er potensielle partnere.

Men personlighetsmessig, så har han jo dette noe. Får se, det hele avhenger jo av når vi møtes. Kroppsspråk og holdning er jo også veldig viktig og veier tyngere enn utseendet, mener jeg.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

26

• mrxx

9

• Babette

7

• flisa

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Men når du sier at han for deg er verdens vakreste så betyr jo utseendet noe. Du gå bare ikke etter brad pit lokk aliker, men hvem gjør det? DET er jo overfladisk da. Alle velger jo noe DE synes er pent, uavhengig av hva andre måtte mene.

Hvis du sier utseendet ikke betyr noe så mener du altså mannen din er stygg? Da må jo DU mene det også da. Og det gjør du jo ikke...

Jeg skjønner ikke logikken i det du sier i siste avsnitt.

Hvis utseendet ikke betyr noe, kan det vel like gjerne være pent som stygt. Sannsynligvis noe midt i mellom. Det er jo heller ikke slik at alle som ikke er pene, er stygge.

Skrevet

*glor*

Du er som Vaske-Bakke. Holder deg med stadig yngre kvinner.

Jeg vil også flashe!

Gjest jeg er en pyse
Skrevet

Nå må du også være obs på folk på nettet da, mange ER faktisk skumle. Mange der uten ærlige og redelige hensikter for å si det sånn...

Du er IKKE overfladisk!

Tror du det er forskjell på dem som er på kontaktsteder på nettet og dol? Har inntrykk av at dolere går og besøker hverandre uten å treffes først. Til og med planlegger overnatting. For meg ville det vært litt vel drøyt uansett. Dolere kan være skumle også.

Skrevet

Jeg vil også flashe!

Jeg ser på alle som vil flashe, bare det ikke er bestemora.

Så det er bare å flashe i vei det, jeg glor.

*venter og trommer med fingrene*

Skrevet

Jeg vil også flashe!

*gjør rom for Babette også*

Her er det plass til flere.

Skrevet

Jeg ser på alle som vil flashe, bare det ikke er bestemora.

Så det er bare å flashe i vei det, jeg glor.

*venter og trommer med fingrene*

Dobbeltflash!

Skrevet

Jeg hadde ikke reagert på et helt normalt, men ikke spesielt kjekt, utseende. Men han er... Han så faktisk litt skummel ut. Kanskje det var det? :P

Passbildet mitt ser så ille ut at i innskjekkinga på Gardemoen sa mannen at jeg så ut som en internasjonal terrorist....

Tror ikke noen finner meg veldig skummel i virkeligheten ;)

Skrevet

Dobbeltflash!

Aaaahaaa..*glor*....hvorfor dobbeltflasher du, er det fordi du har to av dem? eller flasher du to ganger?

Du kan heller ha det åpent så jeg kan glo meg ferdig. Ferdig med å glo bli jeg kanskje aldri da men....

Skrevet

Jeg hadde ikke reagert på et helt normalt, men ikke spesielt kjekt, utseende. Men han er... Han så faktisk litt skummel ut. Kanskje det var det? :P

Kanskje det er pastoren i Knuteby?

Skrevet

Ja, det høres fornuftig ut.

Men har du visse mennesketyper du bare ikke kan tenne på? Og går det på utseendet eller personlighet?

Det er det helt klart - både når det gjelder personlighet og utseende.

Men jeg har ikke tid til å utdype det nærmere nå:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Utseendet betyr mye. Jeg liker å hvile blikket på en vakker person, enten det nå er mann eller kvinne.

Men utseendet betyr selvsagt mest for førsteinntrykket. At kjemien stemmer er vel så viktig. Dessuten hjelper det ikke hvor billedpen en mann måtte være, hvis det virker tomt på innsiden av topplokket.

Skal han fenge min interesse, så må han også være inteligent og ha noen interesser. Å bare nyte et flott utseende blir litt kjedelig i lengden.

Det aller beste er om han er flott både invendig og utvendig ;-)

Skrevet

*gjør rom for Babette også*

Her er det plass til flere.

Jo flere jo bedre, dette like jeg svært godt-)

Skrevet

Utseendet betyr selvfølgelig en del, og jeg er nødt til å like det hvis jeg skal falle for personen. Men hva jeg finner attraktivt avhenger like mye av sjarm og utstråling som av selve utseendet.

I en sjarmerende og trivelig person skal det ikke så mye til før det er det pene i utseendet jeg legger merke til, mens jeg knapt legger merke til diverse skavanker.

Altså: Med visse forbehold. :)

tzatziki1365380058
Skrevet

Det kan jo hende fyren bare er usedvanlig lite fotogen?

Utseendet betyr noe i den forstand at det må tiltale meg på et eller annet vis. Men det betyr absolutt ikke det samme som klassisk vakkerhet.

Jeg har aversjon mot kvisete hud og gule tenner. Sorry, men menn med slike problemer kunne jeg bare aldri falt for. Jeg har prøvd :)

Men tror det er mange som ville droppet den de har endt opp med, dersom de skulle beslutte et treff ut i fra et bilde. Min kjære ser både skummel og pussig ut på de aller fleste bilder. I virkeligheten ligner han på en kjent, kjekk skuespiller :)

Synes du skal gi fyren en sjangs, hvis du er klar for noe forhold i det hele tatt. Men ikke gi han adresse og fult navn, avtal et trygt sted med masse folk, og ha en avtale senere på kvelden slik at du har en unnskyldning til å gå etter et par timer, hvis det ikke funker.

Skrevet

Utseendet betyr noe i den forstand at det må tiltale meg på et eller annet vis. Men det betyr absolutt ikke det samme som klassisk vakkerhet.

Jeg har aversjon mot kvisete hud og gule tenner. Sorry, men menn med slike problemer kunne jeg bare aldri falt for. Jeg har prøvd :)

Men tror det er mange som ville droppet den de har endt opp med, dersom de skulle beslutte et treff ut i fra et bilde. Min kjære ser både skummel og pussig ut på de aller fleste bilder. I virkeligheten ligner han på en kjent, kjekk skuespiller :)

Synes du skal gi fyren en sjangs, hvis du er klar for noe forhold i det hele tatt. Men ikke gi han adresse og fult navn, avtal et trygt sted med masse folk, og ha en avtale senere på kvelden slik at du har en unnskyldning til å gå etter et par timer, hvis det ikke funker.

Jeg tror at grunnen til at vi ofte faller for "pene" personer er genetisk betinget - det er rett og slett instinkt. Pene personer er ofte sunne personer - dvs de ser sunne ut, at håret, tennene, huden er pene, at man er slank - fedme kan føre til sykdom og undervektighet er heller ikke sunt, pene øyne - man kan se helse i øyne, pene øyne er ofte sunne øyne...

Så noe om dette i et tv-program en gang. Men smaken er forskjellig.

At noen faller mest for personlighet har kanskje med forsørgerinstinktet å gjøre, at vi ønsker noen som er omsorgsfulle og kan bidra til å passe barnet...

Bare en teori.

Gjest Flystripa
Skrevet

Utseendet må tiltale meg på en eller annen måte - men det kan være så mangt.

Pene øyne er viktig for meg. Altså pene i den forstand at mennesket "ser ærlig ut". Øynene er et speilbilde at sjelen, sies det, og jeg tror det _er_ noe i det.

Mannen min synes jeg er kjekk. Jeg sikler fremdeles, etter åtte år *hehe* Vel så viktig som utseendet er det at han har god hjernekapasitet, og gir meg litt å bryne meg på i diskusjoner. Han er flink i hjemmet, nevenyttig etc *skryte*

Jeg kunne aldri falt for en sterkt overvektig og uflidd slask som stinker gammel svette. Ei heller en kille med skumle øyne.

Du bør være litt forsiktig når du skal møte nett-mannfolk *s*

Skrevet

Utseende alene betyr ingenting. Det må på en måte passe sammen med resten av mannen. Alle egenskaper som jeg liker.....humor, ujålete, intelligent, varm, omtenksom, flink til å lytte mm.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvem er det han ligner på, da? *nysgjerrig* :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...