Gå til innhold

Jeg trenger oppskrift på en god pai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne har vært stor suksess, og jeg har laget den til familie og venner, og ofte blitt nedringt av folk som vil ha oppskriften :)

Paibunn (jeg bruker bare Maizena Paj, men bruk gjerne butterdeig eller lag bunnen selv)

1 squash, i terninger

1 løk, grovhakket (gjerne to hvis de er små)

3 tomater, i skiver

3 egg

ca 2 dl fløte

cheddarost, revet

salt, pepper, malt muskatnøtt

Tilbered bunnen som det står anvist på Maizena Paj pakken (eller hva du nå enn bruker som bunn) Stek squash og løk (jeg pleier å ha salt og pepper over dem i steikepanna) og ha i paiskallet. Legg tomatskivene over. Bland egg og fløte, med litt salt og evt litt muskatnøtt. Hell over i paiskallet. Strø over revet cheddar. 35-40 min på 200 grader, troor jeg.. tid og grader står også på maizena pakken :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...