Gå til innhold

kan jeg ikke være meg selv på fest?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Jeg har et lite problem, og det er det at jeg er en ganske utadvent, smilende og kanskje litt flørtete person. Når jeg er ute på byn eller fest så er det alltid en eller annen som tror at jeg er interessert i han, og tror at vi er "på dealeren". Men jeg vil jo bare bli kjent med nye mennesker, og det at jeg tuller og tøyser og prater med folk betyr ikke at jeg er interessert. (jeg er av den typen som heller blir sjenert overfor den jeg faktisk vil ha) Forige helg var jeg ute, og jeg snakket masse med en fyr som var hyggelig. Etterhvert skjønte jeg at denne fyren visstnok ville noe mer. Og plutselig skjønte jeg at folk rundt oss trodde at vi hadde noe på gang. Det eneste vi gjorde var at vi satt ved siden av hverandre og snakket og tøyset. Han begynte etterhvert å kose litt med meg, men jeg ga ingen respons på hans framstøt. Hva er det jeg gjør galt når jeg er ute? Skal jeg ikke slappe av og være meg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du velger jo å sende ut ganske tvetydige signaler da. Ikke rart folk tror du har andre hensikter enn du har, for folk tolker det de selv ser og opplever, ikke hvordan du tenker.

Skrevet

Kan jeg ikke være meg selv på fest? Jo, det kan du vel, så lenge du synes slike situasjoner som du skisserer er grei å komme opp i.

Hvis ikke, så må du nok endre litt på væremåten din:)

Skrevet

Sier som de andre.

Gjør hva du vil, men er du flørtete med folk som ikke kjenner deg, er sjansene der for at du havner opp i slike situasjoner :)

Skrevet

Du velger jo å sende ut ganske tvetydige signaler da. Ikke rart folk tror du har andre hensikter enn du har, for folk tolker det de selv ser og opplever, ikke hvordan du tenker.

Det må da være lov å snakke og tøyse når man er på fest??? Jeg gjør også dèt, men om noen begynner å kose/klå sier jeg høflig, men bestemt ifra at de får holde hendene for seg sjøl!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...