misjonær Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Heisann! Fikk berre lyst å ønske deg ei god helg! Eg skal ut på tur... (og misjonere så klart) Kva skal du? ps:"Men tro er full visshet om det en håper, overbevisning om ting en ikke ser." Heb 11:1 0 Siter
GoodTimes Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Det var et fint sitat - enten en nå tror eller ikke tror. Får håpe hebreerne fikk brevet sitt, nå da. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Takk for det. God helg til deg også :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 "...og jesus sa til den lamme mannen" KAST KRYKKENE OG GÅ!" Og mannen kastet krykkene og gikk.. på trynet.. ".........................................." 0 Siter
Gjest Polio Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Bare du ikke kommer i nærheten av meg for å misjonere du så... 0 Siter
amber sun Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Jeg skal på fest imorgen, og der skal ihvertfall ingen misjonere for meg. Denne helgen blir sååå bra! *S* Du får heller misjonere for noen som vil høre på deg. 0 Siter
pistolèro Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Jeg skal på fest imorgen, og der skal ihvertfall ingen misjonere for meg. Denne helgen blir sååå bra! *S* Du får heller misjonere for noen som vil høre på deg. Du blir nok misjonert på en eller annen måte? 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 "...og jesus sa til den lamme mannen" KAST KRYKKENE OG GÅ!" Og mannen kastet krykkene og gikk.. på trynet.. ".........................................." Knis...) 0 Siter
Lula Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Jeg skal reise til Kreta i morgen. Min første tur til "syden". Reise med muttern, uten mann og barn, med influensa og fryktelig vondt i kjeven etter å ha trukket en tann. Hvordan skal dette gå? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.