Gå til innhold

Så glad det er helg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av fornøyd med meg selv-tråden, hva er du glad for akkurat nå?

Jeg er såååå glad for at det er helg! Ingen jobb hele helgen, bare hvile og gå tur, treffe en god venn.ngen forpliktelser fra verden. Helger er bra!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Gleder meg til i morgen, for da skal en hel gjeng fra jobben til Trondheim og se Les Miserables på Trøndelag Teater. :)

Skrevet

Gleder meg til i morgen, for da skal en hel gjeng fra jobben til Trondheim og se Les Miserables på Trøndelag Teater. :)

Åh, den er så fin!!

Skrevet

Deilig med helg ja! Skal bare slappe av og kose meg sammen med samboer hele helga.

Skrevet

Jeg er veldig glad for at jeg skal få sove nok to netter på rad. Gleder meg også til mer enn to timer sammenhengende tid med min kjære. Hverdagen er for hektisk...

Skrevet

Deilig med helg ja! Skal bare slappe av og kose meg sammen med samboer hele helga.

Akkurat som en hel skal være! :)

Skrevet

Jeg er veldig glad for at jeg skal få sove nok to netter på rad. Gleder meg også til mer enn to timer sammenhengende tid med min kjære. Hverdagen er for hektisk...

Jepp, masse søvn her og! :) Kos deg med din kjære!

Skrevet

ja, nå var det godt å få helg! Har blitt litt mye siste uka, så nå blir det deilig å ta det helt med ro. Blir vel litt shopping i morgen, og så fisketur på søndag kanskje?

Skrevet

Nå er jeg glad for at mannen min snart kommer hjem fra jobb, og for at han har fri i helgen! : ) Har ikke brukt tid med han på leeeeenge siden han har så håpløs arbeidstid. blir godt for både sønnen vår, mannen og meg! : )

Skrevet

Nå er jeg glad for at mannen min snart kommer hjem fra jobb, og for at han har fri i helgen! : ) Har ikke brukt tid med han på leeeeenge siden han har så håpløs arbeidstid. blir godt for både sønnen vår, mannen og meg! : )

Kos dere!

Skrevet

Jeg er superglad for den nye leiligheten min, Jeg er superglad for at kjæresten min kommer i morgen. Jeg er superglad for at det er helg.

Jeg er bare glad, jeg :D

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1157146873' post='3269632]

Jeg er superglad for den nye leiligheten min, Jeg er superglad for at kjæresten min kommer i morgen. Jeg er superglad for at det er helg.

Jeg er bare glad, jeg :D

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...