Gå til innhold

Møte en du har truffet på nett

Anbefalte innlegg

Gjest Romantica
Skrevet

Dere kloke hoder med erfaring:

Hva må man passe på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit å treffes på et offentlig sted. Enkelt å slippe unna hvis det er litt ubehagelig av en eller annen sort

Skrevet

Tja.

Mine triks:

Kjenn personen godt.

Bilder. Dere må ha sett bilder av hverandre. Kjipt å bli sjokkert ved første møte.

Jeg ville også snakket med personen på telefon først.

Ellers er det naturligvis lite rutinert å møte skapningen hjemme hos en av dere første gangen.

Avtal en tur på pub. Ta noen øl, del en flaske vin eller noe sånt.

Jeg ville i hvert fall ikke klint til med en bedre restaurant ved første møte. Skjærer det seg er det kjipt å ha 3 retter igjen. Mens det på en pub er enkelt å snike seg unna.

Ja, jeg skrev det sikkert over, men det er naturligvis greit å kjenne hverandre godt.

Skrevet

Jeg ville møtt vedkommende på et offentlig sted. Og første gang bare for en drink, så kan man lett slippe unna om det ikke skulle bli så hyggelig som du håpet. Samme gjelder for øvrig ved andre typer dater med folk man ikke kjenner så godt.

Greit også å se bilde først, så du vet hvem du skal treffe? Men det er kanskje en selvfølge.

Skrevet

Sørg for at noen vet hvem du er med (gi en venninne eller noen andre du stoler på hans navn og mobilnummer) og hvor dere skal. Jeg passet alltid på at minst en visste hvor jeg skulle og ba vedkommende om å ringe meg hvis jeg ikke hadde gitt lyd fra meg innen et bestemt tidspunkt.

I tillegg la jeg alltid første daten til et spisested hvor det sannsynligvis ville være en del folk og jeg tok bussen hjem.

Gjest Host og harkelus
Skrevet

Hvis dere bor i samme by kan det være greit å møtes bare for en kaffe på kafe første gang. Da er det enklere å dra etter kaffen, uten å være uhøflig, hvis man ikke finner tonen. Så kan man etter det møtet finne ut om begge fortsatt vil bli kjent med hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...