Gå til innhold

Overdose av peppermakrell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker peppermakrell. Nå får jeg beskjed fra eksperthold at det er mulig å ta overdose (dåse). Det dreier seg om fisk i boks fra Stubbnøre? *henter brillene* Sunnmøre! *myser* - i olje.

En slik overdose kan visst belaste samfunnet med uhyggelige konsekvenser. De verste tilfellene kan til og med begynne å stemme på FrP!! *hyl, smell og flaksing av ravnevinger høres i det fjerne, og det blinker blått i horisonten*.

Jeg har spist to bokser og venter på rusen, jeg trenger da ikke bekymre meg for dette før jeg begynner å se skjevt på terrorkanner, muslimpropper og innavlere?

Mens jeg leser om en skrikende madonna som har kommet ut av skapet og flyttet til Tøyen. er det noe å mase om? Det var forresten dårlige bilder av henne. Sånn går det når det er umulig å få tak i gode malere.

Ha en god kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...