Gjest Dumme meg idag Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Hvis jeg poster et brev i en rød postkasse ikveld, når vil det da komme frem til mottager? Mandag eller i helgen? 0 Siter
Cillimor Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Kommer nok frem på mandag tenker jeg. 0 Siter
Gjest Dumme meg idag Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Og hvis jeg poster det imorgen kveld? da vil det komme frem tirsdag? 0 Siter
fresja Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 De fleste postkasser blir vel ikke tømt lørdag. Det står nok på postkassen når den tømmes. 0 Siter
Gjest Er jeg ganske sikker på Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Det kommer nok ikke frem før tirsdag,da helgen ikke regnes som virkedag.. 0 Siter
mettewa Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Det kommer an på hvor du poster det, og hvor det skal. I Oslo står det ikke tømmetider på postkassene, men når et brev skal være lagt i kassen for at det normalt skal nå frem til mottaker dagen etter. Jeg antar det også gjelder for resten av landet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.