Siasi Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 hei eg har fick i extacy i en glass øl og fØr det eg tatt cocain og amfeitamin men viste ike noen tulte med og legt en ex tablet i driken min, ettar ett par timmer bygnte at alle som sitter med snake om mg og die vil drpe mig...eg bli veldi redd ,når eg gick hem eg tog en dusj og såg mig att bli helt mØrkt i ansikt og kunde ike putse så¨med en gang eg gick til sycka hus ettar en kort periode i syckehus bygnte å ike tro på noe lega der heller,var livsredd der og...men ettar ett par time eg bli bedra--men atter 4 månad ettar den hendlse bygnte att eg føler mg svimel og våkna plutslig midt natt og kune ike putse bra og panik attacker ..ettar mange besøknig av lega så fant de at eg har fått flash back ...og nå det e 2 uka som eg tar cipralex eg føler mg litt betra men i dei to sista dagrna eg våknar og føler at venstar armen bli bedøvat og har noe lyd fra hejrna ,er det noe mer en flash back eg har fått eller ?finns risken at man leda av noe an pyskiatri syckdom eftar som man fick de olika stoffana i kropeen ...? mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244111-hei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Blanding av flere ulike sentralstimulerende narkotika, og kanskje i ukjente mengder som du har opplevd, KAN gi senskader i form av paranoide tanker, depresjoner og angst. Synes du skal forholde deg til EN lege, gjerne fastlege, og være helt ærlig med denne når det gjelder de plagene du har, og hvilke dop-typer du fikk i deg. Synes også at du bør til en hjerte-sjekk; noen få kan få hjertesykdom av slike blandinger. kanskje bør fastlegen din henvise deg til en sosialmedisinsk poliklinikk, der du kan snakke med fagfolk som har spesialkompetanse på psykiatri OG rusmidler. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244111-hei/#findComment-1901421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.