Gå til innhold

glassskår i beinet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Au , tror jeg har tråkket på knust glass. OG at jeg har en liten glassbit enda inne i beinet mitt. Men jeg ser den ikke og klarer ikke helt å kjenne den. Så vet ikke.

noen tips. Når jeg tok et søk på nett sto det kom deg til lege med engang fordi du kan få blodforgifning og infeksjon. Men ærlig talt gidder jeg ikke dra på legevakta for en sånn filleting. Det får vente til mandag. Gå vel bra. ?

Videoannonse
Annonse
kakki1365380609
Skrevet

Jeg hadde sikkert reist, jeg er pyyyyse når det gjelder glasskår og skikkelig hysterisk :o) Tenk om det kommer inn i blodstrømmen din da og havner opp i hjertet eller noe?

Skrevet

Sett den i grønnsåpevann, så får du renskt litt og kanskje kommer den ut og. Iallfall ifølge mormorteorien. Og de skal man jo stole på. :)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Tror ikke på den teorien at det kan følge blodstrømmen til hjertet.

Men pga. fare for infeksjon, ville jeg nok ha tatt meg bryet å dratt til lege.

kakki1365380609
Skrevet

Tror ikke på den teorien at det kan følge blodstrømmen til hjertet.

Men pga. fare for infeksjon, ville jeg nok ha tatt meg bryet å dratt til lege.

:o) jeg er jo hysterisk da, etter å ha hørt skrekkhistorier i oppveksten :o) Men glasskår har jeg all respekt for.

Gjest filosofine
Skrevet

Vet ikke om du har fått ut glasskåret, men kan fortelle deg at glass har glatt overflate og vil naturlig støtes ut av kroppen, i motsettning til en tresplint/flis som er mer ru og holder seg "fast". Glass vil altså ikke følgeblodstrømmen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...