Gå til innhold

Fredagstilbud ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tilbud om hjemmelaget pizza,rødvin og sex i kveld, men i stedet sitter jeg her alene, med tv'n, laptoppen og masse stearinlys.

En fyr jeg data noen ganger for over 1 år siden kom med tilbudet. Eller datet....vi møttes, spiste middag, prata og hadde sex...

En veldig hyggelig fyr, og sexen var ikke noe å klage på - men likevel følrtes det helt feil for meg i etterkant... Derfor takket jeg nei til dette tilbudet... Selvom det nå er en stund siden jeg har fått meg noe - så det frister litt med sex - men det føles lissom feil med han.

Jeg er vel ikke av dem som hopper til køys i tide og utide, men har da hatt noen ONS - og det har vært helt greit - sånn der og da opplevelse. Men denne karen vil jo gjerne ha ett ufopliktende sex-forhold - og jeg takler vel ikke dette helt.

Jaja, jeg får heller ta meg en tur på by'n å finne meg en kar der snart ;-)

Men stearinlys er koselig på en tidlig høstkveld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Eller datet....vi møttes, spiste middag, prata og hadde sex..."

Uhm...det er vel selve definisjonen på "dating", er det ikke? :-)

"........................................."

Skrevet

"Eller datet....vi møttes, spiste middag, prata og hadde sex..."

Uhm...det er vel selve definisjonen på "dating", er det ikke? :-)

"........................................."

Ja er det det? Til og med når middagene var hjemme hos en av hos eller...??

Skrevet

* Eller datet....vi møttes, spiste middag, prata og hadde sex...

Hva er vitsen med denne pratingen?

Gjest skubiduu
Skrevet

Skrevet

Vitsen var vel å prøve å bli kjent da....

Skrevet

Ja er det det? Til og med når middagene var hjemme hos en av hos eller...??

Jeg ville kalt det "dater" - for egen del, ihvertfall. Men nå er jeg litt hoderystende over den moderne typen "dating", som er kopiering av en fjollete datekultur de har hatt i USA siden 50-tallet, med så og så mange dater før man kan gjøre/si ditt og datt etc.

Nei, hvis jeg har hatt et forhold litt utover vanlig vennskap med noen, uten at vi har vært kjærester, så har jeg "datet" vedkommende :-)

"........................................"

Skrevet

Jeg ville kalt det "dater" - for egen del, ihvertfall. Men nå er jeg litt hoderystende over den moderne typen "dating", som er kopiering av en fjollete datekultur de har hatt i USA siden 50-tallet, med så og så mange dater før man kan gjøre/si ditt og datt etc.

Nei, hvis jeg har hatt et forhold litt utover vanlig vennskap med noen, uten at vi har vært kjærester, så har jeg "datet" vedkommende :-)

Ja, jeg er egentlig enig med deg - men det finnes jo så mange forskjellige oppfatninger om hva en date er lissom.....så jeg ble plutselig litt usikker når jeg skrev innlegget.

Skrevet

Hmmm... Kaller du det dating når formålet med "møtene" ikke er å finne ut om man kan ha et eventuelt, fremtidig forhold også? (forhold=mer enn bare sex)

I min ordbok "dater" man ikke "FGF"/"KKer"/elskere o.l..

*kverulere* :)

Skrevet

hva er vitsen med å endre antall u-er? :)

Skrevet

hva er vitsen med å endre antall u-er? :)

Dette er ting du ikke har så my greie på;)

Skrevet

Dette er ting du ikke har så my greie på;)

Neivel. Det har du helt sikkert rett i. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...