Heffalomp Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Hva gjør jeg? Skulle gjerne blitt bedre kjent med han...men på en "uskyldig" måte først. Noe jeg kan invitere han med på som ikke virker FOR innlysende liksom?? Begge oss har barn, så det kan gjerne være noe som inkluderer dem også. 0 Siter
soleil Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Hvis han er fysioterapeuten din og følger sine etiske retningslinjer så blir han vel ikke med på noen date?? Hva med å finne en annen fysioterapeut til å kna ryggen din og høre om han fysioterapeuten her kanskje vil kna deg litt på fritida? ;-) 0 Siter
GoodTimes Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 "Alle" blir forelsket i fysioterapeuten sin. 0 Siter
Gjest tullehøna Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Hvis han er fysioterapeuten din og følger sine etiske retningslinjer så blir han vel ikke med på noen date?? Hva med å finne en annen fysioterapeut til å kna ryggen din og høre om han fysioterapeuten her kanskje vil kna deg litt på fritida? ;-) ...eller "kna deg litt på forsida";-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 "Alle" blir forelsket i fysioterapeuten sin. Ikke jeg!!! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.