Gjest Noen flere gode? Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 To barn 4 og 5 år er på tur i skogen og ser ekorn.Den ene forteller:"vet du, jeg har et ekornskinn hjemme, jeg".Hvorpå den andre ettertenksomt sier: "Da springer det nok et nakent ekorn rundt en plass.." 0 Siter
blessa Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Yngstejenta var rundt 2 år da tante ventet baby.En dag kommer hun og sier: Den babyen til tante,vet du? Ja,sier jeg. Det er ei jente Å,hvordan vet du det? Jeg så da dem putta`n inn ) Og hun hadde rett,det ble jente ) Pappa`en kjører sjukebil og en dag han er ute på tur lurer huun på hvor pappa er. Han er på tur,sier jeg. Ok,hvorfor det? Det var ei dame som hadde vondt i magen. Ok,hvorfor det? Hun skulle ta baby`en ut av magen? Ok Så går det ei stund hvor hun tenker veldig. -Hadde hun spist baby`en,da? ) 0 Siter
Gjest Noen flere gode? Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Yngstejenta var rundt 2 år da tante ventet baby.En dag kommer hun og sier: Den babyen til tante,vet du? Ja,sier jeg. Det er ei jente Å,hvordan vet du det? Jeg så da dem putta`n inn ) Og hun hadde rett,det ble jente ) Pappa`en kjører sjukebil og en dag han er ute på tur lurer huun på hvor pappa er. Han er på tur,sier jeg. Ok,hvorfor det? Det var ei dame som hadde vondt i magen. Ok,hvorfor det? Hun skulle ta baby`en ut av magen? Ok Så går det ei stund hvor hun tenker veldig. -Hadde hun spist baby`en,da? ) Ja, små barn er bare herlige! 0 Siter
Lucretia Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Husker ikke ordrett, men husker poengene: Mamma skal ha baby, men vi vet ikke ennå om det blir gutt eller jente, så det blir spennende å se om jeg blir storesøster eller storebror. Dobbeltmord er når en mann dreper en annen mann to ganger. Kommer ikke på flere i farta. Mor har to bøker med masse barnesitater. De heter "De to første menneskene på jorden var Hans og Grete", og "Du er også min sønn, Brutus" 0 Siter
Tonette Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Min datter var 2 1/2 da hun så på bilder av seg selv som nyfødt. Jeg kom ut av magen din? spør hun. Ja, sier jeg. Så tenker hun seg om litt og sier så: -Det var sikkert kjekt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.