Gå til innhold

Utrivelig samboer, stearinlys - damer?

Anbefalte innlegg

Gjest DillaDilla
Skrevet

Er dette en jenteting? Jeg liker å ha noen stearinlys rundt meg, men han klager alltid. Det er snakk om noen få, men han klager på varme, flikking osv.

Eneste gangene vi kan ha stearinlys er når vi skal "varme" opp stua pga kulde ut og strømsparing.

Ellers er det bare syt.

Syntes det er ganske utrivelig i leiligheten når jeg ikke kan ha noen stearinlys for kosens skyld.

Til jentene, ville dere funnet dere i det? Eller bare gitt blaffen og tent noen lys, så får syting være syting?

Videoannonse
Annonse
Gjest redd for brann
Skrevet

Jeg er hunkjønn og i motsetning til deg og andre av mitt kjønn liker jeg ikke stearinlys, så jeg forstår ham godt, jeg! Det er ikke ufarlig med åpen flamme og han er kanskje engstelig for at noe kan ta fyr. Spør ham om det er slik det henger sammen. Hvis ja, kan du jo spørre om det er i orden at du bruker lukkede holdere med telys inni, sånn at flammen ikke er åpen?

Skrevet

Jeg hadde gått inn på soverommet med ei god bok, og et stearinlys!!

Heldigvis liker sambo lys, som meg.

De eneste gangene jeg ikke kan ha det, er når jeg har hodeverk. Da stikker lyset i øynene, og bevegelsen i flammen gjør meg dårlig.

Stort sett er lys koselig, og gir en bra atmosfære

Gjest amparro...
Skrevet

Dummeste jeg har hørt!! Er det mulig?? Hadde sambisen brydd seg om noen stearlinlys hadde jeg trodd det hadde tippet for han.....

Skrevet

Stearinlys betyr mye for meg. Min kjærestes argumenter skulle vært gode for at jeg ksulle latt være å ha sterinlys...

Skrevet

Jeg hadde begynt å lure på om han hadde fritidsproblemer om han hadde hengt seg opp i at jeg tente noen stearinlys gitt.

Skrevet

En sånn sytepetter hadde jeg blitt gal av å bo med.

Skrevet

Brannfarlig.

Dessuten er nok lysa dyrere enn strømmen du sparer.

Skrevet

Tror jeg hadde slått opp.

Så hadde jeg tent ti lys.

jeg hadde tent lys uansett jeg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...