Gå til innhold

MSN starter automatisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg går inn på Outlook express så blir jeg logget på MSN automatisk, enda jeg har fjernet haken for automatisk pålogging.

Kan noen hjelpe meg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsøk dette:

På MSN går du til

Verktøy

Alternativer

Generelt

Fjern haken under pålogging der det står "Tillat automatisk pålogging når jeg er koblet til Internett"

Dette hjalp meg ihvertfall, jeg ble også koblet til selv om jeg fjernet haken på påloggingsbildet.

Skrevet

Forsøk dette:

På MSN går du til

Verktøy

Alternativer

Generelt

Fjern haken under pålogging der det står "Tillat automatisk pålogging når jeg er koblet til Internett"

Dette hjalp meg ihvertfall, jeg ble også koblet til selv om jeg fjernet haken på påloggingsbildet.

Nå ser jeg det at det programmet jeg har problemer med heter "windows messenger", som jeg tror faktisk fulgte med maskinen.

Og ikke MSN Messenger.

Så da er det faktisk ikke MSN Messenger som logger seg på automatisk, men den andre.

Og der klarer jeg ikke å finne noen mulighet for at den kan la være å logge seg på automatisk.

Kanskje du har en løsning der også du? :)

Skrevet

Nå ser jeg det at det programmet jeg har problemer med heter "windows messenger", som jeg tror faktisk fulgte med maskinen.

Og ikke MSN Messenger.

Så da er det faktisk ikke MSN Messenger som logger seg på automatisk, men den andre.

Og der klarer jeg ikke å finne noen mulighet for at den kan la være å logge seg på automatisk.

Kanskje du har en løsning der også du? :)

Kjenner ikke den så godt, men hvis du prøver det samme der?

Verktøy

Alternativer

Innstillinger

Der er det en hake under Generelt som kanskje har betydning? "Tillat Windows Messenger å kjøre i bakgrunnen"

Vet ikke om jeg er på rett spor, men det går jo an å prøve.

Lykke til. :)

Skrevet

Kjenner ikke den så godt, men hvis du prøver det samme der?

Verktøy

Alternativer

Innstillinger

Der er det en hake under Generelt som kanskje har betydning? "Tillat Windows Messenger å kjøre i bakgrunnen"

Vet ikke om jeg er på rett spor, men det går jo an å prøve.

Lykke til. :)

Skrev litt feil, jeg mente egentlig:

"Kjør Windows Messenger når Windows starter"

Skrevet

Skrev litt feil, jeg mente egentlig:

"Kjør Windows Messenger når Windows starter"

Merkelig. Instillingene er riktige der også. Jeg får bare fortsette å prøve å finne ut av det.

Takker så mye for hjelpen!! :)

Skrevet

Jeg har samme problemet.

Det er en gammel 4.2-versjon som starter hos meg. Klin umilig å bli kvitt.

Så får du svar som hjelper deg bort fra dette, så hjelper det virkelig meg også.

*håpe, håpe*

Skrevet

Merkelig. Instillingene er riktige der også. Jeg får bare fortsette å prøve å finne ut av det.

Takker så mye for hjelpen!! :)

Jeg var også plaget med dette. Du kan prøve å gå til startmenyen. Trykk på "Angi programtilgang og standardprogrammer". Trykk på pilene til høyre for "egendefinert". Nede på siden står det "Velg et standard direktemeldingsprogram". Der fjerner du windows messenger og haker ut at du vil bruke gjeldende.

Skrevet

Jeg var også plaget med dette. Du kan prøve å gå til startmenyen. Trykk på "Angi programtilgang og standardprogrammer". Trykk på pilene til høyre for "egendefinert". Nede på siden står det "Velg et standard direktemeldingsprogram". Der fjerner du windows messenger og haker ut at du vil bruke gjeldende.

Hm. Nå ble jeg optimist her. Jeg fulgte oppskriften din, men hos meg var det allerede kryssa av akkurat slik du foreslår det skal være.

Pussige greier.

Men jeg takker så mye for innspillet (selv om jeg ikke er trådstarter - men har slitt med samme problemet i lang tid).

Skrevet

Hm. Nå ble jeg optimist her. Jeg fulgte oppskriften din, men hos meg var det allerede kryssa av akkurat slik du foreslår det skal være.

Pussige greier.

Men jeg takker så mye for innspillet (selv om jeg ikke er trådstarter - men har slitt med samme problemet i lang tid).

Var du logget på med den msn du ønsker å bruke mens du gjorde det? Jeg husker så godt hvor irriterende det var da den logget seg på selv, men jeg fikk ordnet problemet til slutt.

Skrevet

Pussige greier.

Hos meg er det også haket av "aktiver tilgang til dette programmet"

Skrevet

Var du logget på med den msn du ønsker å bruke mens du gjorde det? Jeg husker så godt hvor irriterende det var da den logget seg på selv, men jeg fikk ordnet problemet til slutt.

Nei, var ikke pålogget den msn-en jeg ønsker å bruke. Skulle jeg vært det?

Skrevet

Hos meg er det også haket av "aktiver tilgang til dette programmet"

Det er det hos meg også.

Skrevet

Nei, var ikke pålogget den msn-en jeg ønsker å bruke. Skulle jeg vært det?

Ja, den bør du ha på, for da vil "bruk gjeldene" virke. Bruk gjeldende står for den du bruker når du stiller inn. I tillegg kan du sjekke på den msn du ikke vil bruke, "verktøy - alternativer - innstillinger" at de to øverste alternativene ikke er haket ut.

Skrevet

Ja, den bør du ha på, for da vil "bruk gjeldene" virke. Bruk gjeldende står for den du bruker når du stiller inn. I tillegg kan du sjekke på den msn du ikke vil bruke, "verktøy - alternativer - innstillinger" at de to øverste alternativene ikke er haket ut.

Ja, der har jeg vært inne mange ganger og sjekka tidligere. Jeg satte (for lenge siden) "Vis meg som borte etter 0 min" uten at det hjelper noe.

Folk ser meg som pålogga like fullt - men bare med denne "spillebrikken" som ikon. Det er på den måten folk som kjenner til problemet mitt vet om jeg virkelig vil være pålogga eller ikke.

(Og jeg stod i den msn-versjonen og gjentok prosedyren din i stad - så får vi se om det er noe hjelp i det ...)

At jeg ikke skal greie å få bort den derre gamle 4.7-versjonen av Windows Messengeren irriterer meg noe grenseløst!

Skrevet

Ja, der har jeg vært inne mange ganger og sjekka tidligere. Jeg satte (for lenge siden) "Vis meg som borte etter 0 min" uten at det hjelper noe.

Folk ser meg som pålogga like fullt - men bare med denne "spillebrikken" som ikon. Det er på den måten folk som kjenner til problemet mitt vet om jeg virkelig vil være pålogga eller ikke.

(Og jeg stod i den msn-versjonen og gjentok prosedyren din i stad - så får vi se om det er noe hjelp i det ...)

At jeg ikke skal greie å få bort den derre gamle 4.7-versjonen av Windows Messengeren irriterer meg noe grenseløst!

Hvis det ikke fungerer nå er det en ting til du kan prøve, men dette har jeg ikke testet ut selv. Gå til "fil - verktøy - alternativer for internett - programmer - administrer tillegg. Helt nede står Windows messenger. Marker denne og tast "deaktiver" litt lenger ned på siden.

Skrevet

Hvis det ikke fungerer nå er det en ting til du kan prøve, men dette har jeg ikke testet ut selv. Gå til "fil - verktøy - alternativer for internett - programmer - administrer tillegg. Helt nede står Windows messenger. Marker denne og tast "deaktiver" litt lenger ned på siden.

Nå har jeg endret instillingene, og etter det siste tipset så tror jeg jaggu at det funker! :)

Mange takk!!

Skrevet

Nå har jeg endret instillingene, og etter det siste tipset så tror jeg jaggu at det funker! :)

Mange takk!!

Så fint da :)

Skrevet

Takk! Jeg gjorde det siste du foreslo nå - og jeg tror jammen det funka.

Takk igjen. - og igjen!

:-))

Skrevet

Takk! Jeg gjorde det siste du foreslo nå - og jeg tror jammen det funka.

Takk igjen. - og igjen!

:-))

Fint :) Håper det holder seg sånn da! Lurer på hvorfor min maskin nøyde seg med de første innstillingene jeg ga, men det viktigste er jo at det fungerer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...