Gjest Privatspm Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Jeg har vært så dum at jeg har hatt ubeskyttet sex med en fremmed fyr og nå har jeg fått litt panikk i forhold til kjønnssykdommer, HIV osv... (Har tatt angrepille.) Hva kan jeg teste uten å måtte gjennom en GU? For det har absolutt ikke lyst til! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Hiv blir testet gjennom blodprøve. De fleste kjønnsykdommer vil gi seg til kjenne med div. symptomer, bortsett fra clamydia som ikke behøver å gi symptomer hos kvinner.(denne kan gi sterilitet, så det er absolutt å anbefale å ta en gyn. undersøkelse med prøve) 0 Siter
Signaturelle Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 du kan ta en hjemmetest for klamydia 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Klamyida kan sjekkes gjennom urinprøve 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.