Gå til innhold

Aldersforskjell

Anbefalte innlegg

Gjest Elefantnese
Skrevet

jente: 22

Gutt: 27, blir 28 mot slutten av året

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør ad ingneitng.

Neimen, Åsemor da. Har du drukket???

Skrevet

Det er vel ingen aldersforskjell å snakke om.

Er det en aldersforskjell?

Skrevet

Neimen, Åsemor da. Har du drukket???

Øh, trodde ikke jeg hadde vært her i natt....

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si, men jeg har rekorden på 16 år forskjell, eller har noen slått den her?

Skrevet

Jeg kjenner ei som var sammen med en fyr som var ett år eldre enn henne. Da var de 20 og 21 år gamle. Nå nesten 4 år senere, har hun gått fra den teite kjæresten sin, men har gifta seg med han som var svigerfaren. Han er 56 år gammel! De har 2 barn sammen også. Stor aldersforskjell, og ganske så absurd. Han er eldre enn foreldrene hennes, de har nemlig ikke passert 50 år engang.

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si, men jeg har rekorden på 16 år forskjell, eller har noen slått den her?

16 år og 19 dager her :-p

hehe...

Skrevet

16 år og 19 dager her :-p

hehe...

Dæven. Jeg har ikke telt dager. Nå er det for sent å spørre, og jeg husker ikke datoen lenger.

Skrevet

Jeg kjenner ei som var sammen med en fyr som var ett år eldre enn henne. Da var de 20 og 21 år gamle. Nå nesten 4 år senere, har hun gått fra den teite kjæresten sin, men har gifta seg med han som var svigerfaren. Han er 56 år gammel! De har 2 barn sammen også. Stor aldersforskjell, og ganske så absurd. Han er eldre enn foreldrene hennes, de har nemlig ikke passert 50 år engang.

Å hjelp. Og jeg som har lurt på om det er for stor forskjell på meg og kjæresten. 12 år.

Men alderen setter ingen grenser. Vi har det hvertfall veldig bra,og om dette paret klarer å holde sammen,så all ære til dem. Syns ikke det er noe galt så lenge de er glade i hverandre.

Skrevet

Ikke jeg, men jeg kjenner til 2 forhold der aldersforskjellen er bortimot det dobbelte av hos deg.

Gjest Elefantnese
Skrevet

Ingen problem!

Men vil ikke den eldste synes at den yngste er barnslig etc? Den eldste er mannen

Skrevet

Øh, trodde ikke jeg hadde vært her i natt....

Hi, hi!!!

Skrevet

Men vil ikke den eldste synes at den yngste er barnslig etc? Den eldste er mannen

Det kommer vel an på personligheten til begge parter?

Kjenner reflekterte og fornuftige 20-åringer - og barnslige, umodne 35-åringer.

Hvis det her er snakk om "vanlige" gjennomsnittsmennesker, kan jeg ikke skjønne at alderen skulle ha stort å si.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...