Gå til innhold

"du eier meg så sinnsykt"

Anbefalte innlegg

Gjest lillejenta_82
Skrevet

Hei! I kveld var jeg ute og det ble til at jeg fikk god kontakt med en fyr. Og så hvisket han i øret mitt: "Du eier meg så sinnsykt" Hva mente han med det da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper at det betyr at du kunne gjøre hva du ville med han. Ehheh :()

Skrevet

Har ikke noe svar på spørsmålet,men lurer på en ting...

Hvorfor kaller du deg "lillejenta_82"?

Går ut i fra at du er født i 82 ut i fra nicket. Da er du 23 eller 24 år og etter min mening slett ikke noen "lillejente"...

Skrevet

tja si det:)

jeg ville si et heller dårlig sjekketriks, han ville mest sannsynlig ha deg med hjem:)

Skrevet

Går ut i fra at du er født i 82 ut i fra nicket. Da er du 23 eller 24 år og etter min mening slett ikke noen "lillejente"...

Men du er en tøytiger liksom?

:-)

amerikafareren
Skrevet

For meg er det ei "lillejenta";)

Skrevet

-han mente nok at han var villig til åg jøere hva som helst u ville. ;)

Gjest gameren82
Skrevet

Vel...ordentlige nerds bruker uttrykket "å eie" i betydningen "være konge", "være bedre enn"...men hvem sier det til ei jente? hm.

Skrevet

Han mente nok å signalisere at han var din underdanige - og ville gjøre hva som helst for deg ... ;-)

Gjest midt mellom mellomstorejenta og storejenta liksom
Skrevet

Hvis hun har vært her inne de siste ti årene, da? Må hun bytte nick etterhvert, da mener du? Hvilken aldersgrense setter du ved ulike nick?

Skrevet

Jeg blir av og til beskylt for og være 12 år :o)

Men jeg er ikke det altså!

Skrevet

tja si det:)

jeg ville si et heller dårlig sjekketriks, han ville mest sannsynlig ha deg med hjem:)

Helt sikkert. For å se på den selvlysende frimerkesamlingen hans.

Skrevet

AT: Du hadde fullstendig kontroll over ham. At han var dritkåt. Og ved å si det håpet han at han skulle få "kontroll" over deg..

Den hadde ikke funka på meg. Litt for kleint.

ylvali1365381015
Skrevet

Du skal ta det som et kompliment, hverken mer eller mindre. Han føler seg fullstendig betatt av deg og forøker å formidle det.

Hihi.. ;-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...