Gjest lillejenta_82 Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Hei! I kveld var jeg ute og det ble til at jeg fikk god kontakt med en fyr. Og så hvisket han i øret mitt: "Du eier meg så sinnsykt" Hva mente han med det da? 0 Siter
soleil Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Tipper at det betyr at du kunne gjøre hva du ville med han. Ehheh ) 0 Siter
tøytiger Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Har ikke noe svar på spørsmålet,men lurer på en ting... Hvorfor kaller du deg "lillejenta_82"? Går ut i fra at du er født i 82 ut i fra nicket. Da er du 23 eller 24 år og etter min mening slett ikke noen "lillejente"... 0 Siter
sheba Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 tja si det:) jeg ville si et heller dårlig sjekketriks, han ville mest sannsynlig ha deg med hjem:) 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Har ikke noe svar på spørsmålet,men lurer på en ting... Hvorfor kaller du deg "lillejenta_82"? Går ut i fra at du er født i 82 ut i fra nicket. Da er du 23 eller 24 år og etter min mening slett ikke noen "lillejente"... Men du er en tøytiger liksom? :-) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Har ikke noe svar på spørsmålet,men lurer på en ting... Hvorfor kaller du deg "lillejenta_82"? Går ut i fra at du er født i 82 ut i fra nicket. Da er du 23 eller 24 år og etter min mening slett ikke noen "lillejente"... For meg er det ei "lillejenta";) 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 -han mente nok at han var villig til åg jøere hva som helst u ville. 0 Siter
Gjest gameren82 Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Vel...ordentlige nerds bruker uttrykket "å eie" i betydningen "være konge", "være bedre enn"...men hvem sier det til ei jente? hm. 0 Siter
Gjest lille brum Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Men du er en tøytiger liksom? :-) He,he 0 Siter
Gyda Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Han mente nok å signalisere at han var din underdanige - og ville gjøre hva som helst for deg ... ;-) 0 Siter
Gjest midt mellom mellomstorejenta og storejenta liksom Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Har ikke noe svar på spørsmålet,men lurer på en ting... Hvorfor kaller du deg "lillejenta_82"? Går ut i fra at du er født i 82 ut i fra nicket. Da er du 23 eller 24 år og etter min mening slett ikke noen "lillejente"... Hvis hun har vært her inne de siste ti årene, da? Må hun bytte nick etterhvert, da mener du? Hvilken aldersgrense setter du ved ulike nick? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Har ikke noe svar på spørsmålet,men lurer på en ting... Hvorfor kaller du deg "lillejenta_82"? Går ut i fra at du er født i 82 ut i fra nicket. Da er du 23 eller 24 år og etter min mening slett ikke noen "lillejente"... Jeg blir av og til beskylt for og være 12 år ) Men jeg er ikke det altså! 0 Siter
keinstein Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 tja si det:) jeg ville si et heller dårlig sjekketriks, han ville mest sannsynlig ha deg med hjem:) Helt sikkert. For å se på den selvlysende frimerkesamlingen hans. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 AT: Du hadde fullstendig kontroll over ham. At han var dritkåt. Og ved å si det håpet han at han skulle få "kontroll" over deg.. Den hadde ikke funka på meg. Litt for kleint. 0 Siter
cecily Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Men du er en tøytiger liksom? :-) *high five* c",) 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Du skal ta det som et kompliment, hverken mer eller mindre. Han føler seg fullstendig betatt av deg og forøker å formidle det. Hihi.. ;-))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.